005.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (19–26 жовтня 2020 року).

Бюджет

Станом на 22 жовтня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1,5 млрд грн. (72,9% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 153,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 99,3 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 29,1 млн грн., єдиного податку – 27,8 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 6,8 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 121,5 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 71,3 млн грн., єдиного податку – 22,7 млн грн., земельного податку та орендної плати – 30,5 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 6,1 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 47,3 млн грн. (56,4% до плану на рік) та на 32,3 млн грн. (або на 40,6%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 8,1 млн грн.: кошти від відчуження майна – 5,2 млн грн., від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1,8 млн гривень.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 415,3,7 млн грн., що становить 100% до плану на січень-жовтень за розписом, до Спеціального фонду – 80,3 млн грн., що становить 98,9% до плану на січень-жовтень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом жовтня надійшло: від оренди комунального майна – 1,8 млн грн., що становить 94,2% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 117,7 тис. грн., що становить 42,8% від планового завдання на місяць; плати за землю – 3,6 млн грн., що становить 23,8% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 19 млн грн. (101,3% від планового завдання на 10 місяців); від відчуження комунального майна – 5,2 млн грн. (119,5% від планового завдання на 10 місяців); плати за землю – 125,6 млн грн. (78% від планового завдання на 10 місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (100% від планового завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати
Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували три підприємства міста: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» (11,8 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (3,4 млн грн.), ВАТ «SELMI» ( 794,3 тис. грн.).

Усього з початку жовтня чотири роботодавці міста погасили 26,8 млн грн. заборгованої заробітної плати: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» (19,4 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (6,5 млн грн.), ВАТ «SELMI» (794,3 тис. грн.); Північна регіональна філія ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» («УКРДАГП») (81,7 тис. грн.; заборгованість виплачено в повному обсязі).

Протягом тижня інспектори управління з питань праці продовжували інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин. Усього протягом минулого тижня провели зустрічі з 34 суб’єктами господарювання та охопили 48 осіб.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 38 дітей: хлопчиків – 21, дівчаток – 17.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 326 проти 448.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 167 вуличних травм – 125, дорожньо-транспортних – сім, спортивних – п’ять, інших – 22.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 219441 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 109089, КНП «ЦПМД № 2» – 110352), що становить 83,1% приписного населення міста.

Освіта

У закладах загальної середньої освіти міста тривали осінні канікули.

Відбулась нарада з Харківським регіональним центром оцінювання якості освіти з питання особливостей організації та проведення ЗНО–2021.

У садочках функціонували 445 груп для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 5066 вихованців, що на 191 особу більше, ніж попереднього тижня. На самоізоляції перебували п’ять груп.

Розпочав роботу Центр професійного розвитку педагогічних працівників.

Розпочали капітальний ремонт покрівлі ЗДО № 6.

Тривали ремонтні роботи в 11 закладах освіти: капітальний ремонт приміщень у ССШ № 3 (виконання стяжки у приміщеннях); капітальний ремонт їдальні ЗОШ № 12 (підготовлені стіни для облаштування плиткою, зроблений металевий каркас на рампі під’їзду до їдальні, демонтовані міжкімнатні двері, виконані перегородки приміщень, заміна електропроводки); капітальний ремонт (облаштування) спортивного майданчика «Олімпієць» ЗОШ № 18 (тривав монтаж огорожі); капітальний ремонт покрівлі ЗЗСО № 21 (завершення робіт по підшивці даху); капітальний ремонт їдальні ССШ № 30 (тривали демонтажні роботи внутрішнього оздобленння); капітальний ремонт спортивного майданчика гімназії № 1 (виконувались роботи з улаштування бігових доріжок); капітальний ремонт огорожі, павільйонів та замощення території НВК № 9 (у семи павільйонах улаштували перекриття профнастилом, у п’яти – зробили стяжку, у семи – ущільнення деформаційних тріщин швів стін, забетонували стовпи під огорожу); капітальний ремонт м’якої покрівлі ЗДО № 13 (виконувались демонтажні роботи, улаштування гідроізоляційного та керамзитового шарів, цементної стяжки); капітальний ремонт будівлі із заміною вікон та дверей ЗДО № 15 (замінено 25% віконних блоків від запланованих, монтажні роботи тривають); капітальний ремонт будівлі із заміною вікон на металопластикові у ЗДО № 39 (замінено 40% віконних блоків від запланованих, монтажні роботи тривають); капітальний ремонт санвузла ПДЮ (завершено опоряджувальні роботи стін/стелі/підлоги, замовлено туалетні кабінки).

Завершили капітальний ремонт харчоблоку ССШ № 9, капітальний ремонт пральні в ЗДО № 3.

Всі заклади освіти, крім ЗОШ № 13, опалювались. Температурний режим у приміщеннях відповідав нормативному.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників. Але, враховуючи стрімке збільшення кількості захворюваності серед працівників департаменту, в тому числі і на коронавірусну інфекцію, з 8 жовтня припинено прийом громадян терміном на два тижні.

Проведено автоматичний розрахунок розміру житлової субсидії на опалювальний період 2020–2021 роки з жовтня по 29513 домогосподарствах, при цьому розрахунок розміру субсидії на послугу «опалення», як централізоване, так і індивідуальне, виконано з урахуванням дати початку опалювального сезону з 16 жовтня 2020 року. У результаті виконаного розрахунку розміру житлової субсидії її отримувачами з жовтня є 20448 домогосподарств (по іншим – або відмова, або відсутня інформація про сплату ЄСВ, інші причини). При цьому, по 567 домогосподарствах розмір субсидії в жовтні становить 0 гривень.

Проведено виплату всіх видів державної соціальної допомоги за поточний місяць по додаткових відомостях 1044 одержувачам на 4,3 млн гривень.

Внутрішньо переміщеним особам (892 чоловік) перераховано щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, за жовтень на суму 1,3 млн гривень.

КП «Електроавтотранс» за рахунок коштів територіальної громади відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 1,5 млн гривень.

За рахунок коштів територіальної громади надавачам послуг та об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків проведено відшкодування витрат за вересень за надані пільги на оплату житлово-комунальних послуг окремим громадянам, пільги яким встановлені рішенням міської ради, на загальну суму 110,6 тис. гривень.

На виконання програми Сумської міської ОТГ «Милосердя» семи багатодітним сім’ям, діти з яких у 2020 році вступили до закладів вищої освіти, перераховано допомогу в розмірі прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку.

За рахунок коштів, передбачених у бюджеті міської територіальної громади на виконання виборчих програм і доручень виборців, 14 сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, надано матеріальну допомогу (83,2 тис. грн.).

Особам із інвалідністю та дітям з інвалідністю (61) відшкодовано за липень–вересень витрати на оплату послуг з доступу до інформаційної мережі Інтернет на 10,3 тис. гривень.

Двом особам із інвалідністю внаслідок війни надано цільову матеріальну допомогу для вирішення питань, пов’язаних з проведенням капітального ремонту власних житлових будинків (квартир), на суму 85,4 тис. гривень.

Почесному донору України виплачено одноразову матеріальну допомогу в
розмірі 1 тис. гривень.

У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» надано матеріальну допомогу шести сім’ям захисників України, які опинилися в складних життєвих обставинах (53,5 тис. грн.).

У режимі відеозв’язку відбулись планові засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою було підготовлено подання про 11 справах. По двох комісією ухвалено рішення на призначення житлової субсидії без врахування акту обстеження матеріально-побутових умов проживання. По дев’яти домогосподарствах припинено надання житлової субсидії за результатами проведених перевірок достовірності наданої заявниками інформації, яка використовується для визначення права на отримання даного виду допомоги.

Крім того, прийняте рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги багатодітній сім’ї, за місцем її фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

Для розгляду на комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 19 внутрішньо переміщеним особам. По всіх комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат.

Тривала робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом тижня було укладено дев’ять відповідних договорів і перераховано виробникам по актах виконаних робіт 29,8 тис. гривень.

Ринок праці

З 16 по 22 жовтня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 114 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 23 жовтня перебували на обліку, становила 3392 особи, із яких 3024 (89%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3150 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 2482 особи. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 204 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще 12 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 23 жовтня розірвано 240 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 23 жовтня налічувала 571 одиницю: робітників – 326, службовців – 183, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 62. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило шість осіб.

По допомогу з часткового безробіття на період карантину звернувся 471 роботодавець щодо 2608 працівників. Прийнято рішення про її надання 445 роботодавцям міста.

Від фізичних осіб підприємців, які не мають найманих працівників, на виплату допомоги з часткового безробіття прийнято 3493 пакети документів. Прийнято рішення про її надання 3442 підприємцям.