001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (1 лютого – 8 лютого 2021 року).

Бюджет

Станом на 1 лютого до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 163,4 млн грн., що становить 7,6% до плану на рік.

Сума недовиконання становила 15 млн грн., в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 9,6 млн грн., земельного податку та орендної плати – 3,5 млн грн., акцизного податку – 4,9 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 0,5 млн грн. в тому числі за рахунок: земельного податку та орендної плати – 1,8 млн грн., єдиного податку – 1,1 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 3,2 млн грн., що становить 5,1% до плану на рік та на 0,5 млн грн. (або на 14,1%) менше надходжень за 2020 рік.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 30,5 млн грн., що становить 99,7% до плану на січень.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом січня надійшло: від оренди комунального майна – 2,3 млн грн., що становить 126,2 % від планового завдання на місяць; плати за землю – 12,9 млн грн., що становить 87,5% від планового завдання на місяць.

Крім того, до бюджету надійшло 0,6 тис. грн. плати за встановлення земельного сервітуту, що в два рази перевищує планове завдання на поточний місяць.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачувало два підприємства міста – ВАТ «SELMI» на суму 0,7 тис. грн., ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» на суму 1,1 млн гривень.

Протягом тижня інспекторами управління праці було продовжено інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин. Усього протягом останнього тижня проведено таких зустрічей із 113 суб’єктами господарювання та охоплено 314 осіб. За результатами відповідних відвідувань управлінням виявлено 13 працівників без оформлення трудових договорів, отримано інформацію від роботодавця міста про офіційне працевлаштування з початку лютого місяця 1 найманого працівника.

За звітний період працівники управління брали участь у роботі мобільної групи з контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо запровадження карантинних заходів. З початку лютого заходами контролю було охоплено 52 об’єкта (аптеки, медичні центри та заклади охорони здоров’я).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилось на світ 34 дитини: хлопчиків – 14, дівчаток – 20.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 486 осіб проти 365.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 243, вуличних травм – 194, виробничих – не звертались, дорожньо-транспортних – не звертались, спортивних – 20, інших – 29.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 218177 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110985, КНП «ЦПМД № 2» – 107192), що становить 82,3% приписного населення міста.

За даними щотижневого моніторингу, за останній тиждень у місті зареєстрували 1078 випадків захворювань на ГРВІ, що на 8,6% менше ніж попереднього тижня. Серед тих, хто занедужав, 47,1 %  – діти до 18 років. Інтенсивний показник захворюваності становить 408 на 10000 населення, що  нижче порогового рівня – 665,3 на 10000.

Освіта

Відбулись онлайн-наради з керівниками закладів освіти з питань реєстрації учнів на основну сесію ЗНО–2021 та просвітницької діяльності серед батьківської громадськості. Спільно з Харківським регіональним центром оцінювання якості освіти для батьків учнів 11-х класів закладів загальної середньої освіти провели онлайн-конференцію з питань реєстрації на зовнішнє незалежне оцінювання та особливостей проведення ЗНО у 2021 році.

Проводився моніторинг зайнятості дітей та учнівської молоді у сфері позашкільної освіти, здійснюється глибокий аналіз роботи гуртків закладів загальної середньої освіти щодо їх ефективності, раціонального використання коштів з бюджетів різних рівнів на організацію їх роботи. Зокрема, вивчено документальний супровід та матеріальне забезпечення гурткової роботи у селах Велика Чернеччина, Стецьківка та Степанівка, що входять до складу Сумської об’єднаної територіальної громади. 242 дитини з цих населених пунктів мають змогу відвідувати близько 20 гуртків.
Спеціалісти управління освіти і науки проаналізовали список постачальників продуктів харчування до закладів освіти, дотримання ними вимог законодавства у сфері безпечності та якості харчових продуктів.

Консультанти Центру професійного розвитку педагогічних працівників здійснювали організаційний супровід участі 25 вчителів у V Всеукраїнській науково-методичній конференції «Сучасний учитель. Особистістно-професійна компетентність педагога: теорія і практика». Консультанти ЦПРПП взяли участь у зимовій сесії «STEM-школа-2021».

Інклюзивно-ресурсний центр провів 15 індивідуальних корекційно-розвиткових занять; комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку п’яти дітей з особливими освітніми потребами; виїзну комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку п’яти дітей із особливими освітніми потребами на базі Сумського обласного спеціалізованого будинку дитини.

У закладах освіти забезпечували дотримання температурного режиму.

Проводився щоденний моніторинг захворюваності в закладах освіти міста. Зафіксовані захворювання восьми учнів та восьми працівників закладів загальної середньої освіти. На самоізоляції перебували сім класів (174 учні). У садочках функціонувала 461 група для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 6612 вихованців.У закладах дошкільної освіти на коронавірус хворіли дитина та п’ять працівників. На самоізоляції перебувала дошкільна група (17 дітей).

Соціальний захист

Департамент працював у режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників. При цьому, мешканці Сумської міської територіальної громади мали можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході до адміністративної будівлі (вул. Харківська, 35).

Продовжувався прийом громадян, організований на спеціально визначених робочих місцях на першому поверсі адмінбудівлі, для випадків, коли заяви для оформлення різних видів місцевої та державної підтримки повинні надаватись особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, та коли громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку.

Розпочато прийом громадян спеціалістами департаменту в Битицькому, Великочернеччинському та Стецьківському старостинських округах, який здійснюється за відповідним графіком. На минулому тижні з різних питань соціального захисту звернувся 51 мешканець зазначених громад, в тому числі у восьми – прийнято відповідні документи для оформлення житлової субсидії. До того ж, в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» з 3 лютого запроваджено спеціалістами департаменту прийом громадян з питань оформлення різних видів державної підтримки, зокрема: житлової субсидії: прийнято 32 громадянина, в тому числі оформлено документи для призначення субсидії по 12 особах.

Перераховано субсидії та пільги за січень 27913 субсидіантам та 3987 пільговикам, які виявили бажання отримувати знижку на оплату житлово-комунальних послуг готівкою, на 56,5 млн гривень. Вже з 4 лютого мешканці громади, в тому числі і мешканці Битицького, Великочернеччинського та Стецьківського старостинських округів, мали можливість отримати дані кошти.

У повному обсязі забезпечено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за лютий поточного року 14195 мешканцям громади на 24,7 млн гривень.

На виконання програми Сумської міської територіальної громади «Милосердя» двом мешканцям громади надано цільову матеріальну допомогу для проведення термінового лікування (550 тис. гривень).

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та два засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою було підготовлено подання по 111 справах одержувачів житлової субсидії. По 92 з них прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії у відповідності до актів обстеження матеріально-побутових умов сімей, складених на підставі інформації від заявників (без виходу за місцем розташування домогосподарства).

Крім того, прийняте рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги трьом пільговикам (у тому числі двом учасникам бойових дій із числа учасників антитерористичної операції) за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

Крім того, прийняте рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги восьми пільговиках (у тому числі шести учасникам бойових дій із числа учасників антитерористичної операції) за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

Для розгляду комісією з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 36 внутрішньо переміщеним особам. По 35 комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат.

Ринок праці

З 29 січня по 4 лютого в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 187 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 5 лютого перебували на обліку, становила 3512 осіб, із яких 3060 (87%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 271 особу (зареєстрованих безробітних – 215).

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 52 осіб.

Станом на 5 лютого розірвано 22 трудових договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 536 одиниць: для робітників – 323, службовців – 159, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 54. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило сім осіб.