007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (15–22 лютого 2021 року).

Бюджет

Станом на 18 лютого до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 265,2 млн грн, що становить 12,4% до плану на рік.

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 29 млн грн, в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 23,1 млн грн, земельного податку та орендної плати – 11,9 млн грн, акцизного податку – 13,2 млн грн.

Сума недовиконання за розписом – 23,8 млн грн за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 9,2 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 10,6 млн грн; акцизного податку – 8,5 млн грн.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 5,7 млн грн., що становить 9,1% до плану на рік та на 1,4 млн грн (або на 19,2%) менше надходжень за відповідний період 2020 року.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 66,1 млн грн, що становить 99,8% до плану на січень–лютий.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом лютого надійшло: від оренди комунального майна – 1,9 млн грн, що становить 106,7 % від планового завдання на місяць; плати за землю – 2,4 млн грн, що становить 14% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 4,3 млн грн, що становить 116,4% від планового завдання на два місяці; від відчуження комунального майна – 757,5 тис. грн, що становить 75,8% від планового завдання на 2021 рік; плати за землю – 15,4 млн грн, що становить 48,1% від планового завдання на два місяці.

Крім того, з початку року до бюджету надійшло 39,1 тис. грн плати за встановлення земельного сервітуту, що в 4,1 рази перевищує завдання на 2021 рік.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачувало три підприємства міста: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (2,02 млн грн), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (1,2 млн грн), ВАТ «SELMI» на суму 2,3 тис. грн.

Протягом тижня інспекторами праці було продовжено інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин. Усього проведено такі зустрічі із 60 суб’єктами господарювання та охоплено 102 особи. За результатами відповідних відвідувань виявлено 10 працівників без оформлення трудових договорів, отримано інформацію від роботодавця міста про офіційне працевлаштування з початку тижня 1 найманого працівника.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 52 дитини: хлопчиків – 26, дівчаток – 26.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 483 особи проти 541.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 221, вуличних – 178, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – 21, інших – 61.

З початку приписної кампанії в комунальних медичних закладах Сум укладено 217948 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110985, КНП «ЦПМД № 2» – 106963), що становить 82,5% приписного населення міста.

За даними щотижневого моніторингу, попереднього тижня в місті зареєстрували 1354 випадки захворювань на ГРВІ, що на 8% більше ніж попереднього тижня. Серед тих, хто занедужав, 58% – діти до 18 років. Госпіталізували 85 жителів міста (6,3% недужих): 56 дорослих і 29 дітей. Інтенсивний показник захворюваності становив 512,5 на 10000 населення, що нижче порогового рівня – 665,3 на 10000.

Освіта

Представники управління освіти і науки взяли участь в обласному семінарі-нараді на базі оздоровчого закладу «Ровесник», де розглядалося питання створення в закладах освіти належних умов для безпечного та якісного харчування дітей.

Відбулось анонімне онлайн-опитування батьків здобувачів освіти, які охоплені гарячим харчуванням в закладах загальної середньої освіти, щодо організації та якості харчування школярів у закладі, включення в раціон дітей початкових класів молока та наявності у дітей алергічної реакції на продукти харчування. В опитуванні взяли участь 10176 батьків зі всіх закладів загальної середньої освіти.

У межах дослідження батьки могли оцінити якість страв, напоїв, смакові якості шкільного харчування. Результати опитування окреслили наявні проблеми та у подальшому допоможуть покращувати шкільне харчування, а також відслідковувати ефективність змін.

Відбулося відкриття другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2021». Сумську міську територіальну громаду під час конкурсних випробувань представлятимуть: Юлія ПЛУЖНИК (номінація «Українська мова та література»); Олена ВАКУЛЕНКО (номінація «Математика») та Олена ЗВЯГОЛЬСЬКА (номінація «Трудове навчання»).

Розпочалось навчання для 195 педагогів, які вперше залучаються до роботи на пунктах проведення ЗНО-2021.

Відбулося засідання творчої групи «Міжпредметна інтеграція як запорука якісної підготовки до ЗНО з історії України».
Продовжувалася реєстрація на ЗНО-2021, з 1243 учнів закладів загальної середньої освіти зареєструвалось – 652.

Відбулася координаційна відеоконференція педагогічного колективу НВК № 34 з представниками SES (Німецької Служби старших експертів). Експерти разом з робочою групою навчально-виховного комплексу обговорили найактуальніші питання допомоги дітям з розладами аутистичного спекту, порушенням інтелекту щодо впровадження европейського інноваційного методу «houm videо» терапії, яка дає можливість батькам повірити в перспективи розвитку їх дітей щодо соціальної інтеграції та адаптації в суспільство.

Консультанти Центру професійного розвитку педагогічних працівників організували панораму педагогічних досягнень «Навчися сам – навчи інших», під час заходу вчителі громадянської та історичної освітньої галузі ознайомилися з досвідом роботи колег.

Інклюзивно-ресурсний центр провів 18 індивідуальних корекційно-розвиткових занять; комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку 11 дітей з особливими освітніми потребами;

У закладах освіти забезпечувалося дотримання температурного режиму.
Здійснювався щоденний моніторинг захворюваності в закладах освіти міста. Зафіксовані захворювання семи учнів та п’яти працівників закладів загальної середньої освіти. На самоізоляції перебували сім класів (191 учень).

У садочках функціонувала 461 група. Всього садочки відвідували 6934 вихованці.

Соціальний захист

Департамент працював у режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників. При цьому, мешканці Сумської міської територіальної громади мали можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході до адміністративної будівлі (вул. Харківська, 35).

Продовжувався прийом громадян, організований на спеціально визначених робочих місцях на першому поверсі адмінбудівлі, для випадків, коли заяви для оформлення різних видів місцевої та державної підтримки повинні надаватись особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, та коли громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку.

КП «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій (831,1 тис. грн).
На виконання програми Сумської міської територіальної громади «Милосердя» перерахована одноразову матеріальну допомогу 17 Почесним донорам України, які є особами з інвалідністю.

З нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав 13 членам сімей загиблих в Афганістані воїнів-інтернаціоналістів надана матеріальна допомога в розмірі по 1 тис. грн.
У відповідності до програми Сумської міської територіальної громади «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» семи сім’ям загиблих (померлих) захисників України надано матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань по 10 тис. грн.

Військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у Збройних Силах України (29 осіб), надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 3 тис. грн.

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою було підготовлено подання по 99 справах одержувачів житлової субсидії. По 78 з них прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії у відповідності до актів обстеження матеріально-побутових умов сімей, складених на підставі інформації від заявників (без виходу за місцем розташування домогосподарства).

По 19 домогосподарствах припинено надання житлової субсидії у зв’язку зі зміною кількості зареєстрованих членів домогосподарства та зі зміною у складі сім’ї члена домогосподарства, в тому числі по восьми – в результаті проведеної верифікації даних.

Також в ході роботи комісії ухвалено рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги шести пільговикам за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації, в тому числі п’яти учасникам бойових дій з числа учасників антитерористичної операції.

Для розгляду комісією з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 21 внутрішньо переміщеній особі. По всіх комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат.

Ринок праці

З 12 по 18 лютого в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 111осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 19 лютого перебували на обліку, становила 3482 особи, із яких 2990 (86%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 421 особу (зареєстрованих безробітних – 326).

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 66 осіб.

Станом на 19 лютого розірвано 28 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 572 одиниці: для робітників – 348, службовців – 159, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 65. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило шість осіб.