003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (12–19 квітня 2021 року).

Бюджет

Станом на 15 квітня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 605,4 млн грн, що становить 28,3% до плану на рік.

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 10,7 млн грн, в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 2,3 млн грн, акцизного податку – 5,8 млн грн, плати за землю – 13 млн грн.

Сума перевиконання за розписом – 10,5 млн грн за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 17,5 млн грн; єдиного податку – 4,2 млн грн.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 17,4 млн грн, що становить 27,4% до плану на рік та на 2 млн грн (або на 10,4%) менше надходжень за відповідний період 2020 року.

До бюджету розвитку надійшло 3,3 млн грн (кошти від відчуження майна).

Офіційних трансфертів до загального фонду надійшло 148,1 млн. грн, що становить 99,2% до плану на січень-квітень.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом квітня надійшло: від оренди комунального майна – 624 тис. грн, що становить 33,2% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 1,8 млн грн, що в 20 разів перевищує планове завдання на місяць; плати за землю – 2,04 млн грн, що становить 12,5% від планового завдання на місяць; коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного заняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок – 143,5 тис. грн.

Крім того, з початку року до бюджету надійшло 39,7 тис. грн. плати за встановлення земельного сервітуту, що в 4,2 рази перевищує завдання на 2021 рік.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачувало три підприємства міста: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (1,56 млн грн), ТОВ «Газтех» (226 тис. грн), ТОВ «Романоф ЛТД» (43,3 тис. грн) (заборговааність погашено в повному обсязі).

Крім того, протягом тижня працівники управління брали участь у роботі мобільної групи з контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо запровадження карантинних заходів. За тиждень такими заходами контролю було охоплено 28 об’єктів.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 36 дітей: хлопчиків та дівчаток по 18.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 391 осіб проти 389.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 188, вуличних травм – 159, дорожньо-транспортних – три, спортивних – 11, інших – 29.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 218214 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110799, КНП «ЦПМД № 2» – 107415), що становить 82,6% приписного населення.

За даними щотижневого моніторингу, попереднього тижня в місті зареєстрували 1942 випадків захворювання на ГРВІ, що на 7,6% менше ніж попереднього тижня. Серед тих, хто занедужав, 29% – діти до 18 років. Госпіталізували 101 жителя міста (5,2% недужих), серед них 65 дорослих та 36 дітей. Інтенсивний показник захворюваності був вище цілорічного порогового рівня – на 9,5%.

Освіта

Здійснювався моніторинг діяльності закладів освіти під час дистанційного навчання, зокрема залучення здобувачів освіти до освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.

Відбувався підбір педагогів, які будуть залучені в якості старших інструкторів, інструкторів, чергових на пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання під час основної сесії.

З метою національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, популяризації здорового способу життя в онлайн-режимі провели І (міський) етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). Участь у грі взяли 12 роїв із 10 закладів загальної середньої освіти. Переможцями визначили ЗОШ №15 і Стецьківський ЗЗСО.

Консультанти Центру професійного розвитку педагогічних працівників створили відеоролики «Цікаві трюки в Google-таблицях» та «Презентація психологічної служби м. Суми» до Психологічного марафону з нагоди 30-річчя психологічної служби, організовано флештренінг «Віртуальні інтерактивні дошки та ментальні карти як ефективні ІК-інструменти в роботі сучасного вчителя». Для вчителів інформатики організовано ІКТ-практикум «Організація дистанційного навчання на платформі Google Workspace for Education. Реєстрація закладу освіти».

Здійснювався щоденний моніторинг захворюваності в закладах освіти Сумської міської територіальної громади. Зафіксовані захворювання двох учнів та 51 працівника закладів загальної середньої освіти.

У садочках функціонувалиють 427 груп для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 3812 вихованців. Хворіли на гостру респіраторну хворобу COVID-19 18 дітей, 43 працівники. На самоізоляції перебували три групи (45 дітей).

Соціальний захист

Особам, які проходять гемодіаліз (14 осіб), щоденно надавали послугу «Соціальне таксі». Ще чотирьом сумчанам допомагали з підвезенням до лікувальної установи.

Соціальні робітники територіального центру «Берегиня» обслуговували на дому 786 осіб із числа одинокопроживаючих жителів громади, в тому числі 57 осіб з приєднаних до міста громад.

У відповідності до програми «Милосердя» 100 отримувачам соціальної послуги догляду вдома соціальні робітники, які їх обслуговують, доставили безплатні обіди, які надаються щовівторка та щочетверга.

У рамках реалізації спільного з ПАТ «Сумська Паляниця» проєкту «Соціальний Хліб 300 одиноких громадян забезпечили хлібобулочними виробами.

КУ «Центр учасників бойових дій» здійснювала прийом відвідувачів з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Центр реінтеграції бездомних осіб надав послуги відділення нічного перебування 26 особам, відділення обліку бездомних осіб – п’яти громадянам.

При надходженні фінансування забезпечено виплату 26852 мешканцям громади субсидії та пільг за березень на загальну суму 42,6 млн грн. Вже з 19 квітня громадяни мають можливість отримати дані кошти в банківських установах.

Проведено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за поточний місяць по додатковим відомостям 695 одержувачам на суму 4,2 млн грн.

КП «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 242,2 тис. грн.

На виконання програми Сумської міської територіальної громади «Милосердя» 12 Почесним донорам України, які є особами з інвалідністю, виплачено одноразову матеріальну допомогу в розмірі по 1 тис грн.

Забезпечено виплату щомісячних соціальних гарантій для 71 особі за квітень на 125 тис. грн, зокрема виплачено грошову допомогу семи особам, яким виповнилося 100 і більше років, 26 особам із числа учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, яким виповнилося 95 і більше років (по 884,5 грн або 50% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність); особі з інвалідністю І групи з дитинства, майстру спорту України з пауерліфтингу та армспорту, Чемпіону України та Європи з пауерліфтингу, двом ветеранам підпільно-партизанського руху та учаснику бойових дій, який захищав та визволяв місто Суми у період Другої світової війни (по 1769 грн або 100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність), п’яти особам з інвалідністю внаслідок війни І групи з числа учасників бойових дій в Афганістані (по 1200 грн кожному) та 13 членам сімей загиблих в Афганістані воїнів-інтернаціоналістів (по 1000 грн), а також 16 дітям з інвалідністю, хворим на рідкісні (орфанні) захворювання, які потребують спеціального дієтичного харчування та постійного прийому медичних препаратів (по 3000 грн кожній).

Сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах (119 родин) надано матеріальну допомогу (490 тис. грн).

Відповідно до програми Сумської міської територіальної громади «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» п’яти сім’ям загиблих (померлих) захисників України надано матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань в сумі 10 тис. грн.

Двом захисникам України, які отримали захворювання під час участі в АТО, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 8 тис. грн.

Надано матеріальну допомогу семи сім’ям захисників України, які опинилися в складних життєвих обставинах (49,8 тис. грн).

Проведено виплату щомісячних соціальних гарантій 26 дітям загиблих (померлих) захисників України (в розмірі прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку) та чотирьом особам з інвалідністю внаслідок війни І групи з числа захисників України (по 1200 грн кожному).

У режимі відеозв’язку відбулися засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, та комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою підготовлено подання по 30 справах одержувачів житлової субсидії. По 24 ухвалено позитивне рішення на призначення житлової субсидії у відповідності до актів обстеження матеріально-побутових умов сімей, складених на підставі інформації від заявників (без виходу за місцем розташування домогосподарства). По трьох домогосподарствах припинено надання житлової субсидії у зв’язку зі зміною кількості зареєстрованих членів домогосподарства та зі зміною у складі сім’ї члена домогосподарства, а по одному – припинено надання субсидії в результаті верифікації даних. Також комісія ухвалила рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги трьом учасникам бойових дій з числа учасників антитерористичної операції за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

За результатами засідання другої прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат 24 внутрішньо переміщеним особам без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи.

Департамент продовжував роботу з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом тижня уклали 27 договорів на забезпечення осіб з інвалідністю засобами реабілітації на суму 657,4 тис грн.

По актах виконаних робіт перерахували підприємствам-виробникам засобів реабілітації 605 тис. грн.

Ринок праці

З 8 по 15 квітня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 79 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 16 квітня перебували на обліку, становила 3094 особи, із яких 2716 (88%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1046 осіб (зареєстрованих безробітних – 846).

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 66 осіб.

Станом на 16 квітня розірвано 69 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 707 одиниць: для робітників – 468, службовців – 172, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 67.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило чотири особи.