001.jpg

Під час щопонеділкової апаратної наради міський голова Олександр ЛИСЕНКО надав доручення, які стосуються питань транспортного забезпечення та транспортних послуг.

Очільник обласного центру повідомив, що цьогоріч закінчується дія договорів з надання послуг із перевезення приватними підприємцями, а також завершується виконання «Комплексної програми розвитку міського пасажирського транспорту Сумської міської територіальної громади на 2019–2021 роки».

Для того, щоб зробити нову програму ефективною та дієвою, яка сприятиме розвитку транспортної сфери, Олександр Лисенко надав доручення відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг та департаменту фінансів, економіки та інвестицій розглянути можливості розробки міської програми навчання водії транспортних засобів за категоріями D та D1. Він повідомив, що відчувається гостра нестача водіїв автобусів (раніше була відповідна державна програма, зараз вона не діє), адже на базі КП «Електроавтотранс» навчають лише водіїв тролейбусів. Тому необхідно віднайти можливості для створення такої програми в громаді, щоб далі розвивати транспортну галузь, а пропозиції надати протягом тижня.

Також Олександр Лисенко доручив заступнику міського голови, керуючому справами виконавчого комітету Юлії ПАВЛИК створити робочу групу щодо підготовки до конкурсу з перевезення пасажирів. Він повідомив, що вже відбулося декілька зустрічей з приватними перевізниками, де було обговорено проблеми галузі. Тому зараз необхідно напрацьовувати шляхи вирішення цих проблем.

Голова громади зазначив, що така робоча група буде попередньо розглядати питання, пов’язані з розвитком сфери, готувати умови для конкурсу: «Ми це повинні зробити у цьому році, хоча конкурс буде у наступному. Але за 90 днів ми маємо знати всю ситуацію, перед оголошенням конкурсу. Тому необхідно створити робочу групу, долучити депутатів, спеціалістів, представників КП «Електроавтотранс».

Ще одне доручення міського голови стосувалося розробки тарифу на проїзд у комунальному транспорті: «Ми формуємо бюджет на наступний рік, тому нам потрібно за тендером залучити незалежну організацію для того, щоб відповідні компенсаційні можливості мало наше комунальне підприємство і ми знали те, які вони повинні бути».

Він повідомив, що КП «Електроавтотранс» звертається з пропозиціями щодо того, щоб працювати не за системою компенсації, а за механізмом різниці в тарифах. Саме тому необхідно мати чіткий документ щодо розробки тарифу, відповідні розрахунки, здійснені не комунальним підприємством, а незалежною організацією, яку буде визначено під час проведення тендерних процедур.

Контроль за виконанням даних доручень Олександр Лисенко залишив за заступником міського голови, керуючим справами виконавчого комітету Юлією Павлик, яка опікується транспортною сферою.

Виконання доручення щодо проведення щоденних контрольних перевірок на дотримання перевізниками карантинних вимог міський голова продовжив та зазначив, що наступного тижня необхідно буде надати інформацію про результати таких перевірок.