004.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (19–26 липня 2021 року).

Бюджет

Станом на 22 липня до до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1 252,9 млн грн., що становить 58,5 % до плану на рік

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 32,3 млн грн., що становить 49,3 % до плану на рік.

До бюджету розвитку становлять 6,9 млн грн. (кошти від відчуження майна – 5,5 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1,4 млн гривень).

Офіційних трансфертів до загального фонду надійшло 317,9 млн грн., що становить 99,6 % до плану на січень-липень.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом липня надійшло: від оренди комунального майна – 2 425,5 тис. грн., що складає 129,0 % від планового завдання на місяць; відчуження комунального майна – 286 тис. грн., що в 3,2 рази перевищує планове завдання на місяць; плати за землю – 4 338,6 тис. грн., що складає 24,7% від планового завдання на місяць; коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного заняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок – 120,4 тис. грн.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 16 428,1 тис. грн., що складає 125,5 % від планового завдання на сім місяців; від відчуження комунального майна – 5 451,6 тис. грн., що в 3,1 рази перевищує планове завдання на сім місяців;  плати за землю – 97 818,3 тис. грн., що складає 84,7% від планового завдання на сім місяців (земельного податку – 36 161,0 тис. грн., або 71,6 % від плану на сім місяців; орендної плати – 61 657,3 тис. грн., або 94,9 % від плану на сім місяців); продажу земельних ділянок – 39,5 тис. грн., що складає 19,8% від планового завдання на 2021 рік; коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного заняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок – 565,6 тис. грн., що в 11,3 разу перевищує планове завдання на 2021 рік.

Крім того, з початку року до бюджету надійшло 42,9 тис. грн плати за встановлення земельного сервітуту, що в 4,5 разу перевищує завдання на рік.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією протягом тижня заборговану заробітну плату виплатили три підприємства міста на суму 222,1 тис. грн.: ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» –
109 тис. грн.; ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» – 59 тис. грн.; ТОВ «Газтех» – 54,1 тис. грн.

Усього з початку липня цього року вищевказаними підприємствами-боржниками було виплачено 4585,7 тис. грн. заборгованої заробітної плати, у тому числі: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» – 3957,3 тис. грн.; ТОВ «Газтех» – 497,8 тис. грн.; ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 109 тис. грн.; ТОВ «Кінотеатр «Дружба» – 21,6 тис. грн.

Протягом тижня працівники управління з питань праці взяли участь у роботі мобільної групи з контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо запровадження карантинних заходів (заходами контролю охоплено 13 об’єктів (аптеки, медичні заклади)), провели перевірку комунального підприємства з питань додержання законодавства про працю, та провели перевірку КП «Паркінг» з питань охорони праці.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилось на світ 34 дитини: хлопчиків – 15 та дівчаток – 19.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 487 осіб проти 536.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 227, вуличних травм – 227, дорожньо-транспортних – три, спортивних – немає, інших – 30.

З початку приписної компанії у комунальних медичних закладах міста укладено 214290 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» СМР – 110675, КНП «ЦПМСД № 2» СМР –103615), що становить 81,1% постійного населення міста.

Освіта

У рамках організації оздоровчої кампанії закладами загальної середньої освіти проведено закупівлі путівок за рахунок коштів місцевого бюджету для учнів пільгових категорій до приміських дитячих закладів оздоровлення та відпочинку «Ровесник», «Універ», «Зоряний» ПАТ «Сумихімпром». 

У садочках функціонували 150 груп для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 2585 вихованці.

Консультанти ЦПРПП взяли участь у фестивалі педагогічних ідей «Гаваї FEST». Тривала робота по підготовці майстер-класу для вчителів у рамках педагогічного міксу «Є ідея!». Створено відеоролик «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти».

Виконано капітальний ремонт підлоги харчоблоку ЗДО № 13, капітальний ремонт приміщень ЗДО №27, капітальний ремонт приміщень з заміною вікон ЗДО № 29, капітальний ремонт туалетних кімнат ЗДО № 40.

Тривають ремонтні роботи в закладах освіти: капітальний ремонт навчальних приміщень ЗОШ № 6; капітальний ремонт туалетних кімнат у ЗОШ №№ 8, 24, ССШ № 9; капітальний ремонт приміщень ССШ № 3, СПШ № 32; капітальний ремонт куточків видачі їжі по групах ЗДО № 14; капітальний ремонт приміщення майстерні Верхньопіщанської ЗОШ.

Розпочато капітальний ремонт харчоблоку ССШ № 7 та капітальний ремонт приміщення їдальні ССШ № 10.

Тривали роботи з підготовки теплових господарств до роботи в опалювальний період 2021-2022 років. Отримано акти готовності теплового господарства до нового опалювального періоду ССШ № 7, ДЮСШ № 2, ЗОШ № 22, ДНЗ № 40.  

Оголошено спрощену закупівлю на придбання дитячих ліжок та дитячих матраців для ЗДО № 9.

Оголошено спрощену закупівлю на послуги з поточного ремонту покрівлі вольєрів для тварин ЦЕНТУМу.

За результатами спрощених закупівель укладено договори: на придбання інтерактивної дошки та телевізорів (інтерактивна дошка та телевізори для Спеціальної школи, телевізори для ЗДО №24) на суму 53300 грн; на капітальний ремонт підсобних приміщень харчоблоку у ЗДО № 35 84500 грн з ТОВ «МЕТАЛ КОРП».

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийомі громадян з питань соціального захисту директором та заступниками директора здійснювалися в рамках «прямої телефонної лінії»; документи приймалися за допомогою пошти або через електронні сервіси. Також, мешканці Сумської міської територіальної громади мали можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході в адміністративну будівлю (вул. Харківська, 35).

Здійснювався прийом громадян на спеціально визначених робочих місцях в Громадській приймальні департаменту: за попереднім записом та тільки з тих питань оформлення різних видів місцевої та державної підтримки, з яких заяви для їх оформлення повинні надаватися особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, або у випадках, коли громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку, а також з 18 травня – з питань оформлення субсидії з урахуванням вимог нового порядку надання даного виду допомоги;

Діяли робочі місця для прийому громадян з питань оформлення житлової субсидії в приміщенні Міського єдиного інформаційно – розрахункового центру, КУ «Центр учасників бойових дій» та на віддаленому робочому місці департаменту за адресою: вул. Охтирська, 11.

У секторі очікування Громадської приймальні функціонували місця (з розрахунку наявної площі приміщення) для громадян, які бажають заповнити бланки заяв та декларацій безпосередньо в приміщенні департаменту, та у фоє адмінбудівлі – додаткові місця для відвідувачів.

Забезпечувався прийом мешканців громади спеціалістом департаменту в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» та у старостинських округах.

Особам, які проходять гемодіаліз (14 осіб), щоденно надавали послугу «Соціальне таксі».

Соціальні робітники територіального центру «Берегиня» обслуговували на дому 794 особи з числа одинокопроживаючих жителів громади, в тому числі 56 осіб із приєднаних до міста громад.

У відповідності до програми «Милосердя» 53 нужденних громадян щовівторка та щочетверга отримували безоплатні обіди в їдальні, а ще 47 отримувачам соціальної послуги догляду вдома соціальні робітники доставляли обіди додому.

У рамках реалізації спільного з ПАТ «Сумська Паляниця» проєкту «Соціальний Хліб» 300 одиноких громадян забезпечили хлібобулочними виробами.

КУ «Центр учасників бойових дій» здійснювала прийом відвідувачів з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Робота з відвідувачами терцентру «Берегиня» проводилася в онлайн-режимі. Для 20 відвідувачів терцентру організовано відвідування кінотеатру «Дружба»; 50 осіб взяли участь в пішохідній прогулянці до парку імені І. Кожедуба та парку «Казка»; для 20 осіб проведено екскурсію обласним художнім музеєм ім. Н. Онацького. Всього протягом минулого тижня 160 осіб прийняли участь в 15 онлайн та офлайн заходах.

Центр реінтеграції бездомних осіб надав послуги відділення нічного перебування 21 особі, відділення обліку бездомних осіб – дев'яти громадянам.

Виконувалися програми Сумської міської громади соціального спрямування «Милосердя» та «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей»: сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, надано матеріальну допомогу в сумі 554,9 тис. грн. (135 сімей), у тому числі за рахунок коштів депутатів – 40 сім’ям (340,5 тис. грн); восьми сім’ям захисників України, які опинилися в складних життєвих обставинах, перераховано матеріальну допомогу на суму 48,1 тис. грн; сім’ї, в якій виховується дитина з інвалідністю з вадами слуху, надано допомогу за придбання слухового апарату на суму 40 тис. грн; 274 особам, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС, перераховано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 1100 грн; Почесним донорам України виплачено одноразову матеріальну допомогу в розмірі 1000 грн (224 донори); 56 особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю відшкодовано за ІІ квартал поточного року витрати на оплату послуг з доступу до мережі інтернет на суму 10,4 тис. грн; п'яти військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у ЗСУ, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 3 тис грн; 35 сім’ям учасників бойових дій, які фактично проживають за адресою: вул. Г. Кондратьєва, 165, проведено відшкодування вартості спожитих житлово-комунальних послуг за червень на суму 11,6 тис. гривень.

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. У підсумку ухвалено позитивне рішення щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 19 ВПО без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи.

Ринок праці

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 23 липня перебували на обліку, становила 2458 осіб з яких 2151 особа (88%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1914 осіб (зареєстрованих безробітних – 1552).

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 85 осіб.

Станом на 23 липня розірвано 109 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладені до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 814 одиниць: для робітників – 534, службовців – 212, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 68.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.