003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (10–17 січня 2022 року).

Бюджет

Станом на 13 січня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 44,3 млн грн, що становить 79,4% на поточну дату за розписом.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 5,4 млн грн (або на 13,8%).

Із загальної суми надходжень 73,3% (32,5 млн грн) – податок на доходи фізичних осіб; 24,1 % (10,7 млн грн) – місцеві податки та збори, зокрема 21,3% (9,4 млн грн) – єдиний податок; 1,9% (0,8 млн грн) – земельний податок та орендна плата.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 0,7 млн грн, що становить 17,7% на поточну дату за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 44 млн грн (освітня субвенція), що становить 99% до плану на січень

Плата за землю та комунальне майно

З початку року надійшло: від оренди комунального майна – 368,6 тис. грн, що становить 16,6% від планового завдання на січень; плати за землю – 837,2 тис. грн, що становить 5,4% від планового завдання на січень (земельного податку – 343,8 тис. грн або 5,6% від плану на поточний місяць; орендної плати – 493,4 тис. грн або 5,2% від плану на поточний місяць); коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного заняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок – 57,6 тис грн, що в 4,8 раза перевищує планове завдання на січень.

Крім того, з початку року добюджету надійшло 0,3 тис. грн плати за встановлення земельного сервітуту, що складає 24,3% від планового завдання на поточний місяць.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом попереднього тижня двома підприємствами-боржниками було виплачено 45,1 тис. грн заборгованої заробітної плати: ТОВ «Газтех» (35 тис. грн), ТОВ «Кінотеатр «Дружба» (10,1 тис. грн).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилось на світ 50 дітей: хлопчиків – 24, дівчаток – 26.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 645 осіб проти 598.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 298, вуличних травм – 299, спортивних – 12, дорожньо-транспортних – чотири, виробничих – сім, інших – 25.

З початку приписної компанії у комунальних медичних закладах міста Суми укладено 212257 декларація про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД №1» – 111188, КНП «ЦПМСД № 2» – 101069), що становить 81,9% постійного населення міста.

Освіта

На базі ССШ № 17 за участі секретаря міської ради Олега РЄЗНІКА відбувся підсумковий захід у рамках освіторії з реформування системи шкільного харчування «Кращі практики організації харчування в ЗЗСО Сумської міської територіальної громади».

У Палаці дітей та юнацтва привітали пі ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, вчителі та директори шкіл.

Тривала підготовка до участі учнів Сумської міської територіальної громади у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад: проведено нараду із заступниками з НВР, керівниками команд, надано заявки на участь до Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Відбулося засідання журі І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, визначено переможців, які презентуватимуть громаду на ІІ (обласному) етапі.

Тривала організаційно-просвітницька робота щодо вакцинації працівників закладів освіти від коронавірусної хвороби COVID-19. У школах вакциновано 3520 працівників (100%), у садочках – 1930 осіб (99,8%), 94 особи мають протипоказання, дев’ятеро відсторонено.

Усі заклади дошкільної освіти працювали в звичайному режимі.
Організація харчування здійснювалася у відповідності до затвердженого меню та нових норм харчування.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу з урахуванням карантинних обмежень і дотриманням протиепідемічних заходів: особисті прийоми громадян проводилися за попереднім записом (при нагальній потребі та за наявності вільних місць – у день звернення); документи приймалися через спеціальні скриньки, розташовані при вході в адміністративну будівлю (вул. Харківська, 35), за допомогою пошти або через електронні сервіси; керівники департаменту надавали роз’яснення та консультації щосереди на «прямій телефонній лінії».

Прийом громадян також здійснювався в Громадській приймальні департаменту, на додаткових робочих місцях, які організовані для прийому громадян із питань оформлення житлової субсидії в приміщенні Міського єдиного інформаційно-розрахункового центру, КУ «Центр учасників бойових дій» та на віддаленому робочому місці департаменту за адресою: вул. Охтирська, 11.

Забезпечувався прийом жителів громади спеціалістами департаменту в старостинських округах.

У загальному підсумку протягом звітного періоду департаментом надано 4 863 послуги соціального характеру щодо оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та житлової субсидії.

У повному обсязі до банківських установ перераховано кошти для виплати готівкою житлових субсидій за грудень 2021 року представникам 21172 домогосподарств (33,4 млн грн). Вже з 14 січня мешканці громади мали можливість отримати ці кошти.

За путівками, виділеними Мінсоцполітики, четверо дітей пільгової категорії направлено на тематичну оздоровчу зміну до дитячого табору «Артек-Прикарпаття».

Отримано 24 повідомлення про факти насильства в сім’ї відносно 23 осіб, в тому числі щодо двох осіб насильство вчинялось неодноразово та щодо 21 особи – вперше.

Жителям громади, які проходять гемодіаліз (23 особи), надавали послугу «Соціальне таксі», ще 11 допомагали з підвезенням до лікувальних установ.

КУ «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня» забезпечено надання 2483 соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги. Соціальні робітники терцентру на дому обслуговували 742 особи з числа одинокопроживаючих мешканців громади, в тому числі 58 осіб із приєднаних до міста громад. Заняття з відвідувачами відділень терцентру організовано в онлайн та офлайн режимах: продовжувалася інформаційна, освітня та культурно-розвивальна робота з відвідувачами відділень, їхніми батьками та слухачами «Університету третього віку», проводилися онлайн-конкурси, марафони та вікторини. По вівторках і четвергах у спортзалі міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» проходили заняття «Групи здоров’я». У рамках програми «Підготовка осіб з інвалідністю до самостійного життя» проведено 15 індивідуальних занять для 90 осіб.

Всього протягом звітного періоду 120 осіб взяли участь у 26 онлайн та офлайн заходах культурно-виховного спрямування, 79 осіб – у 10 майстер-класах із декоративно-вжиткового мистецтва.

Тривала робота Університету третього віку: відбулись заняття на факультетах «Сучасних технологій», «Основ медицини та здорового способу життя», «Народознавства і фольклору», «Креативного рукоділля», «Геронтопсихології», «Віртуального туризму», «Гаджетів», якими було охоплено 181 слухача поважного віку.

Послуга притулку в Будинку нічного перебування терцентру «Берегиня» щодня надавалася 47 особам. Також надано 59 послуг із соціальної інтеграції та реінтеграції, навчання, відновлення трудових і соціальних навичок, 17 осіб отримали фахову психологічну допомогу. За сприяння установи 47 бездомних осіб отримали гуманітарну допомогу у вигляді речей, взуття, та продуктів харчування.

Здійснено соціальний патруль в районі Залізничного вокзалу, ЧРЗ та стадіону «Барса», в ході якого виявлено одну особу. Безхатька проінформували про роботу Будинку нічного перебування і пунктів обігріву, але, на жаль, він не вияв бажання звернутися до установи за отриманням послуг.

У рамках реалізації спільного з ПАТ «Сумська Паляниця» проєкту «Соціальний Хліб» 300 одиноких громадян забезпечили хлібобулочними виробами.

КУ «Центр учасників бойових дій» протягом тижня надано 297 послуг соціальної адаптації 119 особам, в тому числі чотирьом учасникам бойових дій, які вперше звернулися до установи.

Організовано та проведено в онлайн-режимі засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам (розглянуто 46 справ, по яких позитивно вирішено питання призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог внутрішньо переміщеним особам).

Ринок праці

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 14 січня перебували на обліку, становила 2087 осіб, з яких 1828 (88%) отримували допомогу з безробіття.

З початку 2022 року за сприянням служби зайнятості працевлаштовані 82 особи, із них зареєстрованих безробітних – 73.

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 48 осіб.

Станом на 14 січня розірвано шість трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 715 одиниць: для робітників – 493, службовців – 163, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 59.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.