005.jpg

КП «Архітектура. Будівництво. Контроль» виготовило ескізний проект міської велоінфраструктури.

Про документ та подальші кроки на шляху розбудови в Сумах комфортного середовища для велосипедистів говорили 12 березня на прес-конференції в Агенції промоції «Суми».

Замовником роботи, повідомив директор КП «Архітектура. Будівництво. Контроль» Володимир НИКОНЕНКО, виступило управління капітального будівництва та дорожнього господарства. У ході роботи над ескізним проектом, розробники спирались на міську цільову програму «Два колеса», спілкувались із її авторами та громадськими діячами. В остаточній редакції врахували й побажання замовника. Окрім облаштування велодоріжок, з власної ініціативи передбачили й кілька велопарковок біля торговельних центрів і в місцях масового скупчення людей.

«Це не одноосібне бачення. Ми зустрічались кілька разів із представниками громадських організацій, архітекторами, іншими зацікавленими особами. Намагались із усіма вести діалог», – наголосив директор комунального підприємства.

До кінця дня повідомив він, документ подадуть замовнику. Наступний етап – виготовлення робочого проекту, а потому вже й практична реалізація окресленого.koleso

У депутатському корпусі є розуміння необхідності облаштування інфраструктури для велосипедистів, зазначив депутат міської ради Дмитро ЛАНТУШЕНКО. Свідчення цього – кошти у розмірі 1 млн грн., які обранці виділили з міського бюджету на проектні роботи, і що дало змогу зрушити дане питання. У подальшому даній ініціативі також гарантована підтримка депутатського корпусу, впевнений Дмитро Лантушенко.

Водночас він виступає за те, аби одночасно із впровадженням виписаних у попередні роки пропозицій, стартувала робота з розробки нової відповідної програми, де йшлось би вже не лише про велодоріжки, а й велопарковки. Певну частину останніх, повідомив депутат, спробують облаштувати за рахунок громадського бюджету участі.

Суми, зауважили громадські активісти, були першими, що ухвалили такий документ. А нині єдині, де ініціатива зі створення та розвитку велосипедних доріжок так і залишилась на папері. Реальні кроки у даному напрямку, переконаний автор програми «Два колеса» Сергій МАЛЮК, відкриють шлях до розбудови велосипедної інфраструктури за позабюджетні кошти.