0012.jpg

КП «Міськводоканал» по 15 серпня приймає показники квартирних лічильників холодної води.

 

Передати їх можна у будь-який зручний для Вас спосіб:

  • в будні за номерами телефонів: (050)3423448; (050)3423138; (050)4474042; (067)5761056; (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158 (з 8:00 до 16:30);
  • цілодобово на автовідповідач: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (0542)700150;
  • SMS-повідомленням на номери: (050)3076193, (050)3076397, (067)5482078, (067)5480175;
  • через сайт підприємства vodokanal.sumy.ua за допомогою «Онлайн-відправка показань лічильника»;
  • на електронну пошту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.;
  • через месенджери Viber, WhatsApp, Telegram за номером (050)4078101;
  • за допомогою мобільного додатку (для користувачів Android, для користувачів iOS).

У комунальному підприємстві зазначають, що показники лічильників необхідно передавати, навіть якщо ви не користуєтеся водою. У такому випадку подавайте показання без змін, тобто ті ж самі, що ви надавали минулого разу.

Якщо термін повірки лічильника припадає на час воєнного стану, і повірка не виконана – показники все одно необхідно передавати, адже по нім здійснюються нарахування.

Для споживачів, які залишили домівки та не мають можливості повідомити показники, нарахування за послуги будуть здійснені за середнім обсягом споживання за попередні 12 розрахункових періодів. Надалі, при наданні споживачем уточнених даних, показники відкоригують та зроблять перерахунок.