006.jpg

Під час знеструмлень відбувся короткочасний збій в роботі сервера підприємства КП «Міськводоканал», повідомили на підприємстві

Тож звертаються до споживачів: у випадку виявлення невідповідності між переданими показниками лічильників холодної води та зазначеними у платіжній квитанції повідомте про необхідність перерахунку.

Це можна зробити дистанційно. Достатньо надіслати фото з фактичними показниками лічильника холодної води на месенджер Viber, WhatsApp, Telegram за номерами: (050)3076397, (067)5482078. У повідомленні необхідно написати адресу, ПІБ та примітку «для перерахунку».

Також споживачі можуть звернутися до КП «Міськводоканал» особисто та залишити заяву на проведення перерахунку у каб. 4. З собою потрібно мати фото фактичних показників лічильника.

Отримати додаткову інформацію можна за телефоном: 70-01-53.