001.jpg

Державною фіскальною службою України створено інтегровану автоматизовану інформаційну систему на базі єдиного веб-порталу органів ДФС.


Про це інформує Державана податкова інспекція в м. Сумах.

Ця система допомагає спростити діяльність платників податків та вивільнити час для розвитку власного бізнесу.
Зокрема, сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» допоможе оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків («податкова яма») чи учасником схем оптимізації бюджетних платежів тощо.

Сервіс «Електронний кабінет платника» – це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-сайті ДФС шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису. Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість: подання податкової звітності в режимі реального часу; перегляду податкової звітності; доступу до інформації про стан розрахунків з бюджетом.

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс ДФС дозволяє здійснювати пошук інформації по певному податку, напрямку чи діяльності. Окрім цього, електронний сервіс працює з використанням ключових слів та шляхом перегляду інформації за певні періоди. Скористатися послугою ресурсу можна на веб-порталі Державної фіскальної служби України у розділі «Інформаційно-довідковий ресурс». Електронний сервіс забезпечує представників бізнесу та громадян своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією та сприяє впровадженню державної інформаційної політики.

«Пульс» - антикорупційний сервіс, спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з платниками і для протидії негативним тенденціям, що заважають розвитку підприємницької діяльності. Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України (далі - ДФС), про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли вона відбулась, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.
Лінія працює цілодобово, інформацію щодо корупційних діянь та інших неправомірних діях приймають фахівці ДФС. Контактний номер сервісу «Пульс»: (044) 284-00-07.

В сучасних умовах платники податків отримали можливість звітування до органів ДФС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв'язку, з використанням електронного цифрового підпису. Отримати посилені сертифікати відкритих ключів представники сумських підприємств, установ, організацій та фізичні особи можуть безкоштовно в акредитованому Центрі сертифікації електронних ключів, що знаходиться у приміщенні Державної податкової інспекції у м. Сумах за адресою площа Покровська, 2.

Саму програму можна завантажити з веб-порталу ДФС України.

Зручно й те, що через веб-сайт платники податків мають змогу користуватися положеннями Податкового кодексу України, знайомитися з роз’ясненнями та коментарями ДФС, оперативно знайти номери рахунків для перерахування податків, зборів та митних платежів тощо.