0012.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (13 – 20 червня 2016 року).

Бюджет

Станом на 17 червня до загального фонду міського бюджету власних доходів надійшло 434 670,3 тис. грн., що становить 51,8 % до плану на рік.

Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 40,8 млн. грн. (за розписом – 27,6 млн. грн.), земельний податок та орендна плата – 11,3 млн. грн. (за розписом – 10,1 млн. грн.); єдиний податок – 12,1 млн. грн. (за розписом – 7,1 млн. грн.); акцизний податок – 4,8 млн. грн. (за розписом – 2,8 млн. грн.); плата за оренду комунального майна – 2,7 млн. грн. (за розписом – 3,3 млн. грн.); податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 551,8 тис. грн. (за розписом – 1,1 млн. грн.).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшилися на 144,3 млн. грн.

До спеціального фонду міського бюджету надійшло 27,6 млн. грн., що становить 45,6% до плану на рік та на 2,4 млн. грн. більше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження бюджету розвитку становлять 1,9 млн. грн., що відповідає 84,9 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12, в т.ч.: 1,2 млн. грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 296,0 млн. грн. – кошти від продажу земельних ділянок; 380,1 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 41,7 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 525 млн. грн., що становить 92,2 % до плану на січень-червень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 21 червня від оренди комунального майна надійшло 9,3 млн. грн. (63,9 % плану на рік).

Від відчуження комунального майна з початку року надійшло 1,2 млн. грн. (116,6 % плану на рік).

Плати за землю з початку року надійшло 63,1 млн. грн. (57,2 % плану на рік). Від продажу земельних ділянок за 2016 рік отримано 296 тис. грн. (11,4 % від плану на рік).

Заборгованість із заробітної плати

За минулий тиждень заборгованість із заробітної плати зменшилась у 3 підприємствах на 118,5 тис. грн., в т.ч.: у ДП «Сумигеодезкартографія» – на 100,1 тис. грн., ТОВ «Сумиспортінвест» – на 17,7 тис. грн., ТОВ «Фрунзе-Сервіс» – на 0,7 тис. грн.

Станом на 21 червня Сума загального боргу складає 73,1 млн. грн. Його накопичило 31 підприємство: 9 – економічно активні підприємства (37,2 млн. грн.); 11 підприємства-банкрути (34,4 млн. грн.); 11 економічно неактивні підприємства (1,3 млн. грн.).

Питома вага боргів – 51,1 % – належить економічно активним підприємствам; 47,1 % – підприємствам-банкрутам ; 1,8 % – неактивним.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з'явилось на світ 37 дітей (за попередній тиждень – 44): хлопчиків – 18, дівчаток – 19.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась на 1,5 %: 389 осіб проти 395.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 227 (переломів – 45, травм зв’язок – 45, ран - 67, вивихів - 3, інших – 67), вуличних – 139 (переломів – 34, травм зв’язок – 21, ран – 24, вивихів – 5, інших – 55), виробничих – 4, дорожньо-транспортних – 1, кримінальних – 2, інших - 16.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 18 переселенців із Донецької та Луганської областей : 14 дорослих (11 – з приводу лікування, п'ятеро – на медогляд), діти не зверталися.

Медичної допомоги потребували й 18 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО (три лікувалися стаціонарно). Зареєстровано 6 телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО та їх родичів.

Освіта

16 червня відбулося закриття пришкільних, профільних таборів, таборів праці та відпочинку.

Триває оздоровлення у дошкільних навчальних закладах. На сьогодні оздоровлюється понад 4000 дітей.

Спільно з представниками Держпродспоживслужби в м. Сумах здійснено перевірку організації харчування в дитячих садочках. Перевірка показала, що всі продукти приймаються якісні, мають відповідні сертифікати, дотримуються терміни їх реалізації та технологія приготування страв.

Відбулася колегія управління освіти і науки Сумської міської ради.

Триває підготовка збірників за результатами навчального року та методичних посібників.

Забезпечено проведення основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року.

Проведено 5 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

До міського бюджету за січень-травень 2016 року перераховано податку з доходів фізичних осіб в сумі 15,7 млн. грн., надійшло коштів як плата за додаткові освітні послуги 1,6 млн. грн.

Завершені ремонті роботи у школах №№ 1, 2, 5, 7, 17, 29, 30, дитячих садочках №№ 3, 20, 32, 35, навчально-виховному комплексі № 37. Тривають ремонтні роботи у школах №№ 3, 5, 8, 9, 11, 12, 18, 21, 23, 24, гімназії № 1, дошкільних закладах №№ 1, 5, 14, 16, 20, 21, 22, 24, 25, 31, 32, 33, навчально-виховних комплексах №№ 9, 11, 37, 42, Центрі еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів виділено 695,0 тис. грн.

Ринок праці

За період із 3 по 9 червня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 141 особа.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які перебувають на обліку станом на 17 червня 2016 року складає 2705 осіб; із них отримують допомогу по безробіттю – 2277 осіб (84%).

Актуальна база вакансій налічувала 330 одиниць: для робітників – 203, службовців – 85, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 42.

З початку року розірвали 581 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

З початку 2016 року за сприянням служби зайнятості працевлаштовано 2174 особи, із них зареєстрованих безробітних – 1105 осіб.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 94 особу.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 422 особи з числа зареєстрованих безробітних, в т. ч. 200 осіб працювали в КП «Зеленбуд», 16 осіб - у КП «Спеціалізований комбінат» та 206 осіб - в Управління соціального захисту населення.