0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (29 червня – 2 липня 2016 року).

Бюджет

Станом на 1 липня до Загального фонду міського бюджету власних доходів надійшло 487,5 млн. грн., що становить 58,1 % до плану на рік.

Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 67,9 млн. грн. (за розписом – 41,1 млн. грн.), в т. ч. по: податку на доходи фізичних осіб – 17,3 млн. грн. (за розписом – 4 369,1 тис. грн.); акцизному податку – 12,4 млн. грн. (за розписом – 8 379,5 тис. грн.); земельному податку та орендній платі – 18,6 млн. грн. (за розписом – 14,4 млн. грн.); єдиному податку – 11,4 млн. грн. (за розписом – 3,8 млн. грн.); платі за оренду комунального майна – 3,4 млн. грн. (за розписом – 4 млн. грн.); податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 566,4 тис. грн. (за розписом – 1,1 млн. грн.).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшилися на 161,5 млн. грн.
До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 27,7 млн. грн., що становить 45,6% до плану на рік та на 3,2 млн. грн. менше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження бюджету розвитку становлять 1,9 млн. грн., що відповідає 80,9 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12, в т.ч.:
- 1,2 млн. грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності;
- 296 тис. грн. – кошти від продажу земельних ділянок;
- 389 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту;
- 61,5 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 540,7 млн., що становить 94,8 % до плану на січень – червень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно
Станом на 4 липня від оренди комунального майна надійшло 10,9 млн. грн. (72,7% плану на рік).
Від відчуження комунального майна з початку року надійшло 1,2 млн. грн. (116,6 % плану на рік).
Плати за землю з початку року надійшло 73,8 млн. грн. (66,9 % плану на рік). Від продажу земельних ділянок за 2016 рік отримано 296 тис. грн. (11,4 % від плану на рік).

Заборгованість із заробітної плати
За тиждень заборгованість по заробітній платі зменшилась на 3 підприємствах на 973,0 тис. грн., в т.ч.: у ПАТ «Центроліт» – на 840,8 тис. грн., ТОВ «Фрунзе - Сервіс» – на 112,0 тис. грн., ТОВ «Сумиспортінвест» – на 20,2 тис. грн.

Станом на 1 липня сума загального боргу складає 84,4 млн. грн. Його накопичило 31 підприємство: 9 економічно активних підприємств – (49,4 млн. грн.); 11 підприємств – банкрутів – (33,6 млн. грн.); 11 економічно неактивні підприємства – (1,3 млн. грн.).
Питома вага боргів належить економічно активним підприємствам (58,6%), 39,9%підприємствам – банкрутам (39,9%) та неактивним підприємствам - (1,5%).
Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень народилося 42 дитини (за попередній тиждень – 29): хлопчиків – 20, дівчаток – 22.

Кількість травмованих за останній тиждень, які звернулись в лікувально-профілактичних закладів міста – 470 осіб (на 10% більше ніж попереднього тижня - 428).

Ушкоджень, отриманих у побуті – 214 (переломів – 36, травм зв’язок – 43, ран - 49, вивихів - 6, інших – 80); вуличних – 225 (переломів – 56, травм зв’язок – 51, ран – 56, вивихів – 7, інших – 55, інших – 18). Вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – 8 (за попередній тиждень – 7).

За минулий тиждень до лікувально-профілактичних закладів м. Суми за медичною допомогою звернулося 5 військовослужбовців, що знаходилися у зоні АТО, 4 з яких лікувалися стаціонарно.

За минулий тиждень до лікувально-профілактичних закладів міста звернулося 9 осіб – переселенців з Донецької та Луганської областей. Із них 9 дорослих з приводу лікування (в т.ч. 1 - стаціонарного).

Освіта

Здійснюється контроль за організацію літнього оздоровлення, медичного обслуговування та харчування дітей у дошкільних закладах міста. На сьогодні садочки відвідують 4308 дітей.

У дошкільних закладах організована та здійснюється різноманітна туристична діяльність.

Надається консультативна допомога педагогічним працівникам, бібліотекарям.

Завершена діагностична робота психолого-медико-педагогічної консультації. Сумською міською ПМПК проведено 63 засідання, здійснено психолого-педагогічне вивчення вихованців 33 дошкільних навчальних закладів. Виявлено 653 дитини, які направлені у групи компенсуючого типу.

Проведено нараду директорів шкіл з питання придбання підручників для учнів 4-х, 7-х класів на кошти, які передані з обласного на міський бюджет у сумі 344,410 грн.

Розпочато ремонт у школі № 21, гімназії № 1, навчально-виховному комплексі № 41, Міському міжшкільному навчально-виробничому комбінаті. Виконаний ямковий ремонт дороги до спеціальної школи.

Закінчені капітальні ремонти у 18 закладах: школи - №№ 1, 2, 3, 5, 7, 17, 29, 30, В-Піщанська ЗОШ, навчально-виховний комплекс № 37, дошкільних закладах - №№ 3, 20, 24, 30, 31, 32, 35, Центрі науково-технічної творчості молоді.

Тривають капітальні ремонти у 39 установах: школи №№ 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 13, 18, 22, 23, 24, навчально-виховні комплекси №№ 9, 11, 34, 37, 41, 42, дошкільні заклади №№ 3, 5, 13, 14, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 36, 39, 40, Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.
На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів виділено 695,0 тис. грн.

Ринок праці

За період із 23 по 30 червня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись звернулись 115 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які перебувають на обліку станом на 1 липня 2016 року складає 2644 особи; із них отримують допомогу по безробіттю – 2237 осіб (85%).

Актуальна база вакансій станом на 1 липня налічує 364 одиниці, у т.ч. для робітників – 221 од., службовців – 99 од., для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 44 од.

З початку 2016 року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 606 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року

З початку 2016 року за сприянням служби зайнятості працевлаштовано 2268 осіб, із них зареєстрованих безробітних – 1151 особа.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 95 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 424 особи з числа зареєстрованих безробітних, в т. ч. 201 особа - у КП «Зеленбуд», 16 осіб - у КП «Спеціалізований комбінат» та 207 осіб - в Департамент соціального захисту населення.