002.jpg

У КП «Міськводоканал» інформують споживачів про те, що більшість питань можна вирішити дистанційно, без особистого відвідування служб підприємства.

Наприклад, можна подати онлайн-заявку для ліквідації аварійної ситуації, перевірки якості води, перерахунку та повірки лічильників води, опломбування/розпломбування лічильників, переоформлення договору, отримання довідки про заборгованість та консультації з багатьох питань.

Для дистанційного зв’язку з комунальним підприємством є кілька каналів:

  • телефони: 70-01-56; (050)3423448; 70-01-57; (050)3423138; 70-01-58; (050)4474042; (067) 5761056 (з питань абонентського обслуговування);
  • Viber, Telegram: (050)3076397 або (067)5482078 (для фізичних осіб) та (050)3963891 (для юридичних осіб). Необхідно зазначити контактний номер телефона, адресу або особовий рахунок;
  • електронна пошта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (для фізичних осіб) і This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (для юридичних осіб);
  • офіційний сайт водоканалу: (розділ «Задати нам питання» або «Зворотний зв’язок»);
  • аварійно-диспетчерська служба: (050)4078110, (067)5482112 (при аварійних ситуаціях і для перевірки якості води);
  • приймальня водоканалу: 70-01-81;
  • поштова адреса: 40009, Суми, вул. Білопільський шлях, 9.

«Ми обов'язково опрацюємо ваші звернення та допоможемо з розв'язанням проблемних питань!» – зазначають у КП «Міськводоканал».