001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (4 – 11 липня 2016 року).

 Бюджет

Станом на 8 липня до Загального фонду міського бюджету надійшло 507,5 млн грн. (60,5 % до плану на рік).

Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 68,9 млн грн. (за розписом – 40,6 млн грн.), податок на доходи фізичних осіб – 19 млн грн. (за розписом – 4,5 млн грн.), земельний податок та орендна плата – 16,7 млн грн. (за розписом – 12,7 млн грн.), єдиний податок – 11,3 млн грн. (за розписом – 3,8 млн грн.), акцизний податок – 10,8 млн грн. (за розписом – 7 млн грн.), плата за оренду комунального майна – 3,1 млн грн. (за розписом – 3,6 млн грн.), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 574,6 тис. грн. (за розписом – 860 тис. гривень).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшились на 168,5 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 33,9 млн грн. (56 % до плану на рік), що на 2,9 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 1,9 млн грн. (77,4 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 1,2 млн грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 296 тис. грн. – кошти від продажу земелених ділянок; 389 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 62,5 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 575,4 млн грн. (86,6 % до плану на січень – липень за розписом), Спеціального фонду – 40 тис. грн. (25 %).

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 11 липня від оренди комунального майна надійшло 10,9 млн грн. (72,8 % плану на рік).

Від відчуження комунального майна з початку року надійшло 1,2 млн грн. (116,6 % плану на рік).

Плати за землю з початку року надійшло 74,4 млн грн. (67,4 % плану на рік ). Від продажу земельних ділянок за 2016 рік отримано 296 тис. грн. (11,4 % від плану на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Із початку липня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 174,2 тис. грн. за рахунок часткових виплат у ТОВ «Фрунзе - Сервіс» – 139,8 тис. грн., ДП «Сумигеодезкартографія» – 27,3 тис. грн., «Сумиспортінвест» – 7,1 тис. гривень.
Станом на 11 липня сума загального боргу складає 84,1 млн грн. Його накопичило 31 підприємство: дев'ять – економічно активні (49,1 млн грн.), 11 – підприємства-банкрути (33,6 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн гривень).

Питома вага боргів – 58 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 55 %); 40 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 29 %, ПАТ «Центролит» – 7 %); 2 % – неактивним.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з'явилось на світ 35 дітей (за попередній тиждень – 42): дівчаток – 14, хлопчиків – 21.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась на 5 %: 446 осіб проти 470.
Ушкоджень, отриманих у побуті, – 244 (переломи – 47, травми зв’язок – 39, рани – 74, вивихи – сім, інше – 77). Вуличних травм – 183 (переломи – 54, травми зв’язок – 26, рани – 42, вивихи – чотири, інше – 57), виробничих – три, дорожньо-транспортних – дві, інших – 14.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 24 переселенці з Донецької та Луганської областей (усі дорослі з приводу лікування).

Медичної допомоги потребували й 12 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО (один лікувався стаціонарно). Зареєстрували шість телефонних дзвінків і одне звернення до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровили 475 дітей, з них у стаціонарі – 339 дітей, в денних стаціонарах – 136 дітей (діти диспансерної групи – 475; діти з багатодітних, неповних сімей та позбавлені батьківського піклування – 13; діти-сироти – п'ять; діти чорнобильської категорії – три; діти – інваліди – 27. Усього планують оздоровити 1000 дітей, які перебувають на диспансерному обліку.

Освіта

Тривала організаційна робота щодо забезпечення дітей пільгових категорій путівками до ОТ «Зоряний» КП «Шляхрембуд».

Здійснювалась підготовка збірників за результатами навчального року та методичних посібників.

Загальноосвітня школа № 19 визначена уповноваженим закладом для проведення річного оцінювання та державної підсумкової атестації, замовлення та видачі документів державного зразка про повну загальну середню освіту для осіб, які проживають на території проведення антитерористичної операції.

Управління вирішувало проблемні питання у навчальних закладах та надавало практичну допомогу для якісної підготовки закладів до організованого початку 2016-2017 навчального року. Проводилась інвентаризація майна, що знаходиться на балансі навчальних закладів.

У садочках міста тривав оздоровчий період. Дошкільні навчальні заклади відвідувало близько 4000 дітей.

Завершили капітальні ремонти у школах № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 7, № 8, № 9, № 17, № 18, № 21, № 29, № 30, В-Піщанській ЗОШ, навчально-виховних комплексах № 9, № 37, дошкільних закладах № 1, № 3, № 5, № 14, № 16, № 20, № 22, № 29, № 32, № 33, № 35, міському міжшкільному навчально-виробничому комбінаті, Центрі науково-технічної творчості молоді. На 90 % виконали роботи у школі № 24, Центрі еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.

Проводились розрахунки за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів із міського бюджету у липні виділили 800 тис. грн.

Ринок праці

За період із 1 по 7 липня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 126 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 8 липня перебували на обліку, складала 2600 осіб, із них 2218 осіб (85 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 372 одиниці: для робітників – 226, службовців – 101, осіб, які не мають професії або займали місця, що не
потребують спеціальної підготовки, – 45.

З початку року розірвали 648 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2359 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1187.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 100 осіб.
До проведення громадських робіт із початку року залучили 468 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 214 працювали в КП «Зелене будівництво», 16 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат» та 238– в управлінні соціального захисту населення.