0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (18 – 25 липня 2016 року).

Бюджет

Станом на 22 липня до Загального фонду міського бюджету власних доходів надійшло 535,2 млн грн. (63,8 % до плану на рік).

Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 64,8 млн грн. (за розписом – 34 млн грн.), податок на доходи фізичних осіб – 15,4 млн грн., єдиний податок – 13,4 млн грн. (за розписом – 6 млн грн.), земельний податок та орендна плата – 15,7 млн грн. (за розписом – 12 млн грн.), акцизний податок – 9,3 млн грн. (за розписом – 5,8 млн грн.), плата за оренду комунального майна – 2,7 млн грн. (за розписом – 3,3 млн грн.), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 862,1 тис. грн. (за розписом – 788,6 тис. гривень).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшились на 174,6 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 34,1 млн грн. (56,3 % до плану на рік), що на 3 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 2,1 млн грн. (79,1 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 1,2 млн грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 296 тис. грн. – кошти від продажу земелених ділянок; 572,5 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 62,5 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 607,6 млн грн. (91,6 % до плану на січень – липень за розписом), Спеціального фонду – 40 тис. грн. (25 %).

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 25 липня від оренди комунального майна надійшло 11,1 млн грн. (74 % плану на рік).

Від відчуження комунального майна з початку року надійшло 1,2 млн грн. (116,6 % плану на рік).

Плати за землю з початку року надійшло 77,6 млн грн. (70,3 % плану на рік ). Від продажу земельних ділянок за 2016 рік отримано 296 тис. грн. (11,4 % від плану на рік).

Заборгованість із заробітної плати

За тиждень заборгованість із заробітної плати зменшилась 240,8 тис. грн., в тому числі за рахунок часткових виплат у ТОВ «Фрунзе-Сервіс» (93,4 тис. грн.), ДП «Сумигеодезкартографія» (78,4 тис. грн.), ТОВ «Сілікатобетон» (40 тис. грн.), ТОВ «Сумиспортінвест» (23,5 тис. грн.), ТОВ Професійний футбольний клуб «Суми» (2,9 тис. грн.), ПВКМП «НАСА» (2,6 тис. гривень).

Станом на 25 липня сума загального боргу складає 61,8 млн грн. Його накопичило 31 підприємство: дев'ять – економічно активні (26,9 млн грн.), 11 – підприємства-банкрути (33,6 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн гривень).

Питома вага боргів –54,3 % – належить підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 39,5 %, ПАТ «Центролит» – 9,6 %); 43,6 % – економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 39,2 %); 2,1 % – неактивним.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з'явилось на світ 35 дітей (за попередній тиждень – 55): хлопчиків – 15, дівчаток – 20.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, майже не змінилась: 412 осіб проти 411. Ушкоджень, отриманих у побуті, – 259 (переломи – 43, травми зв’язок – 46, рани – 73, вивихи – дев'ять, інше – 88). Вуличних травм – 127 (переломи – 44, травми зв’язок – 18, рани – 37, вивихи – три, інше – 25), виробничих – одна, дорожньо-транспортних – три, інших –22.

До міської дитячої клінічної лікарні госпіталізували дитину з гострим отруєнням уайт-спіритом. У задовільному стані її вже виписали додому.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись шестеро переселенці з Донецької та Луганської областей : п'ятеро дорослих (четверо – за медичною допомогою, один – щодо медогляду) та одна дитина (стосовно медогляду).

Медичної допомоги потребували й шестеро військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО (троє лікувались стаціонарно). Зареєстрували 10 телефонних дзвінків і одне звернення до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 669 дітей, з них у стаціонарі – 498 дітей, в денних стаціонарах – 171 дитина. Усього планують оздоровити 1000 дітей, які перебувають на диспансерному обліку

Освіта

Продовжувалось оздоровлення у дошкільних закладах міста.

Діти пільгових категорій разом із батьками (близько 200 дітей) побували на цирковій виставі.

Відбувались наради з представниками адміністрацій шкіл, бібліотекарями та бухгалтерами з питання забезпечення підручниками учнів 4-х, 7-х класів, а також інструктивно-методична нарада із заступниками директорів з адміністративно-господарської частини щодо підготовки закладів до нового навчального року.

Тривала підготовка до серпневої конференції.

Відділ практичної психології та соціальної роботи забезпечував роботу Телефону довіри. Працював консультпункт, який допомагає батькам під час телефонних консультацій або безпосередніх прийомів підготуватися самим та налаштувати дітей до навчання у школі.

Завершували капітальні ремонти будівель, дахів, фасадів, водопровідних та каналізаційних систем, санвузлів, харчоблоків, вітражів, приміщень, тіньових навісів, пралень, парканів у школах № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 7, № 8, № 9, № 17, № 18, № 21, № 29, № 30, В-Піщанській ЗОШ, навчально-виховних комплексах № 9, № 37, дитячих садочках № 1, № 3, № 5, № 13, № 14, № 16, № 22, № 23, № 25, № 29, № 30, № 31, № 32, № 33, № 35, № 40, міському міжшкільному навчально-виробничому комбінаті.

Заклади освіти здійснювали оплата за водопостачання за липень.

Проводили моніторинг цін на продукти харчування у дошкільних навчальних закладах.

На харчування вихованців дошкільних закладів та оздоровлення дітей з міського бюджету в липні виділили 710,3 тис. грн.

Ринок праці

За період із 15 по 21 липня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 114 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 21 липня перебували на обліку, складала 2518 осіб, із них 2154 осіб (86 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 395 одиниць: для робітників – 235, службовців – 112, осіб, які не мають професії або займали місця, що не
потребують спеціальної підготовки, – 48.

Із початку року розірвали 696 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2514 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1259.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 101 особу.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 494 особи з числа зареєстрованих безробітних: 231 працювала в КП «Зелене будівництво», 16 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат» та 247– в управлінні соціального захисту населення.