0010.jpg

Задля більш комфортного та якісного обслуговування платників функціональні можливості електронного сервісу значно розширено.

Про це інформують у Державній податковій інспекції у м. Сумах.

Зокрема, з 1 липня поточного року сумські працедавці отримали можливість заповнювати та надсилати звіти щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Більш того, нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства. А саме, користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді: податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця; податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи; податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ); звіт щодо сум нарахованого ЕВ на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; повідомлення про прийняття працівника на роботу; отримати інформацію щодо стану розрахунків платника з бюджетом.

Статистика свідчить, що завдяки доопрацьованому та вдосконаленому Електронному кабінету, кількість користувачів сервісу на сайті cabinet.sfs.gov.ua постійно зростає.

Вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. В Сумах такий можна отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів, що знаходиться у приміщенні Державної податкової інспекції у м. Сумах за адресою: площа Покровська, 2.