Для вирішення проблеми з отриманням інформації про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/домоволодінні осіб, голів квартальних комітетів долучають до формування бази даних жителів приватного сектору.
За словами начальника управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Алли СТРИЖОВОЇ, станом на 15:00 п'ятниці на отримання довідки склад сім'ї чекали 122 людини, а о 8:00 понеділка у черзі вже перебували 115 містян.
Як розповів директор департаменту інфраструктури Григорій ЯРЕМЕНКО, у п'ятницю він особисто поспілкувався з сумчанами, котрі прийшли за довідками, й повідомив, що тим, хто вже отримував субсидію і занесений до відповідної бази даних, цей документ брати не треба. Після цього, за словами посадовця, черга зменшилась наполовину. Того ж дня відбулась нарада з головами квартальних комітетів, де зійшлись на тому, що їх також залучать до виконання відповідної роботи.
«Департамент соціального захисту населення надасть нам інформацію про тих, кому необхідна така довідка. Голови квартальних комітетів отримають цей список і бланки довідок і далі працюватимуть на своїх територіях: у відповідності з будинковими книгами заповнюватимуть довідки, потім надаватимуть їх до департаменту інфраструктури міста, а ми передаватимемо до єдиного розрахункового центру для внесення інформації до бази даних. Тож, мешканцям, які нині стоять у чергах за довідками, приходити не потрібно», – повідомив посадовець.
Григорій Яременко впевнений, що найближчими днями квартальні донесуть цю інформацію до жителів приватного сектору, що допоможе зняти напругу.
За його словами, ажіотаж спричинили листи від департаменту соціального захисту населення,в яких йшлось про необхідність отриманні довідки про склад сім'ї.
Разом із тим, як зауважила в. о. директора департаменту соціального захисту населення Світлана МАРИНЧЕНКО, містян просили лише наперед за бажанням звернутись до департаменту інфраструктури міста, ЦНАПу або розрахункового центру для перевірки даних або внесення їх до реєстру територіальної громади з тим, аби на початку опалювального сезону і у подальшому призначення субсидії проводилось без довідок про склад сім'ї.
Заступник міського голови, керуючий справами виконавчого комітету Віктор ВОЛОНТИРЕЦЬ наголосив на тому, що до 1 жовтня база даних має бути. До вирішення питання наказав директору департаменту інфраструктури міста організувати роботу працівників, які видають відповідні довідки, щодня , а не тричі на тиждень, як було до цього.