001.jpg

Інформаційно-розрахунковий центр помилково включив до повідомлень про заборгованість поточне нарахування абонентам за водопостачання та водовідведення за жовтень.

З метою скорочення дебіторської заборгованості з боку населення КП «Міськводоканал» звернулось до ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр» (МЄІРЦ) з проханням роздрукувати абонентам у жовтні поточного року не лише квитанції за комунальні послуги, а також повідомлення про заборгованість.

Такі повідомлення мали отримати споживачі, які завинили за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення понад 400 грн. Втім, із невідомих причин до повідомлень про заборгованість Інформаційно-розрахунковий центр включив поточне нарахування абонентам за жовтень. Тобто, окрім боржників повідомлення про заборгованість отримали й сумлінні споживачі.

КП «Міськводоканал» у терміновому порядку звернулося до МЄІРЦ з вимогою призупинити вручення повідомлень про заборгованість та надати обґрунтовані пояснення щодо причин помилкового внесення поточного нарахування за жовтень в якості суми заборгованості за водопостачання та водовідведення. Проте, як з’ясувалося, 20 % споживачів, які справно сплачують за комунальні послуги, вже отримали повідомлення про нібито наявну у них заборгованість.

КП «Міськводоканал» перепрошує споживачів за поки що незрозумілі дії МЄІРЦ та звертає увагу, що сплаті підлягає сума, яка зазначена винятково у платіжній квитанції.