002.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (17 – 24 жовтня 2016 року).

Бюджет

Станом на 21 жовтня до Загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) надійшло 806,3 млн грн. (89,3 % до плану на рік).

Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 80 млн грн. (за розписом – 46,2 млн грн.), податок на доходи фізичних осіб – 29,3 млн грн. (за розписом – 13,4 млн грн.), єдиний податок – 15,6 млн грн. (за розписом – 10,1 млн грн.), земельний податок та орендна плата – 13,6 млн грн. (за розписом – 8,7 млн грн.), акцизний податок – 9,4 млн грн. (за розписом – 4,8 млн грн.), плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 10,7 млн грн. (за розписом – 8,1 млн грн.) , плата за оренду комунального майна – 3,7 млн грн. (за розписом – 3,9 млн грн.), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 769,0 тис. грн.. (за розписом – 188,4 тис. гривень).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на 267,6 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) надійшло 51,2 млн грн. (84,5 % до плану на рік), що на 5,2 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 4,3 млн грн. (114,1 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 2,5 млн грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 296 тис. грн. – кошти від продажу земельних ділянок; 1,5 млн грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 120,6 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 881,3 млн грн. (99,4 % до плану на січень – жовтень за розписом), Спеціального фонду – 364,9 тис. грн.. (78,5 % до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 24 жовтня від оренди комунального майна надійшло 15,7 млн грн. (104,7 % плану на рік).

Від відчуження комунального майна з початку року отримано 2,5 млн грн. (246,6 % плану на рік).

Плати за землю з початку року надійшло 116,1 млн грн. (91,1 % плану на рік).

Від продажу земельних ділянок за 2016 рік отримано 296 тис. грн. (11,4 % від плану на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж тижня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 12,3 млн грн. за рахунок часткових виплат у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (12,1 млн грн.), та ТОВ «Маш-Сервіс» (219,6 тис. гривень).

Станом на 24 жовтня сума загального боргу складає 70,4 млн грн.

Його накопичили 27 підприємств: сім – економічно активні (38,5 млн грн.), дев'ять – підприємства-банкрути (30,6 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн грн.).

Питома вага боргів –55 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 50,9 %); 43 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 35,2 %,); 2 % – неактивним.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з'явилось на світ 36 дітей (за попередній тиждень – 43): хлопчиків – 20, дівчаток – 16.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, майже не змінилась: 327 осіб проти 323.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 213 (переломи – 38, травми зв’язок – 36, рани – 58, вивихи – вісім, інше – 73).

Вуличних травм – 92 (переломи – 28, травми зв’язок – 26, рани – 17, інше – 21). Виробничих – одна, дорожньо-транспортних – дві, інших – 19.

До міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди госпіталізували двох дітей із гострим випадковим отруєнням ліками. У задовільному стані їх уже виписали додому.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 15 переселенців із Донецької та Луганської областей: 13 дорослих (11 – з приводу лікуванн, двоє – щодо медогляду) та двоє дітей (всі – щодо лікування).

Медичної допомоги потребували й 13 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО (троє лікувались стаціонарно). Зареєстрували чотири телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Освіта

Заклади освіти працювали у звичному режимі.

У школах № 25, № 29 провели консультації, відкриті уроки для молодих учителів початкових класів.

Команди старшокласників 9-ти навчальних закладів міста взяли участь у VІ обласному турнірі юних економістів.

На базі Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ відбувся І відкритий міський турнір юних правознавців.

Управління освіти і науки спільно з науковцями СумДПУ ім. А. С. Макаренка провело науково-практичну конференцію «Дитячий садок – школа: актуальні проблеми наступності». У конференції взяла участь начальник відділу дошкільної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Тамара ПАНАСЮК.

Відбулось засідання координаційної ради з питань розширення міської мережі Шкіл сприяння здоров’ю за участі керівників опорних навчальних закладів, представників вищих навчальних закладів та методистів Інформаційно-методичного центру та 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Навчальні заклади міста перевірили на створення комфортних умов для навчання і виховання дітей, на дотримання вимог техногенної і пожежної безпеки і температурного режиму.

Здійснювався контроль за завершенням ремонтних робіт у закладах освіти.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів з міського бюджету виділили 2,9 млн грн.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 13 по 20 жовтня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 129 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 21 жовтня перебували на обліку, складала 2040 осіб, із них 1640 осіб (81 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 764 одиниці: для робітників – 462, службовців – 213, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 89.

З початку року розірвали 961 трудовий договір між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року. Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3612 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1791.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 116 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 752 особи з числа зареєстрованих безробітних: 368 працювали в КП «Зелене будівництво», 16 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат» та 368 – в управлінні соціального захисту населення.