002.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (14 – 21 листопада 2016 року).

Бюджет

Станом на 11 листопада до Загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) надійшло 908,1 млн грн. (99,3 % до плану на рік).

Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 101,1 млн грн. (за розписом – 77,5 млн грн.), податок на доходи фізичних осіб – 31,4 млн грн. (за розписом – 19,9 млн грн.), єдиний податок – 28,4 млн грн. (за розписом – 23,9 млн грн.), земельний податок та орендна плата – 16,1 млн грн. (за розписом – 13,2 млн грн.), акцизний податок – 11,7 млн грн. (за розписом – 9 млн грн.), плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 11,4 млн грн. (за розписом – 9,5 млн грн.) , плата за оренду комунального майна – 4,3 млн грн. (за розписом – 4,5 млн грн.), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1,2 млн грн. (за розписом – 653,1 тис. гривень).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на 301 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) надійшло 59 млн грн. (97,3 % до плану на рік), що на 6,2 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 5,2 млн грн. (125,4 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 2,5 млн грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 296 тис. грн. – кошти від продажу земельних ділянок; 2,4 млн грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 127,8 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1 млн грн. (96,8 % до плану на січень – листопад за розписом), Спеціального фонду – 968,6 тис. грн. (100 % до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 21 листопада від оренди комунального майна надійшло 17,5 млн грн. (116,7 % плану на рік).

Від відчуження комунального майна з початку року отримано 2,5 млн грн. (246,6 % плану на рік).

Плати за землю з початку року надійшло 128,5 тис. грн. (100,9 % плану на рік).

Від продажу земельних ділянок за 2016 рік отримано 296 тис. грн. (11,4 % від плану на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж тижня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 155,8 тис. грн. за рахунок часткових виплат у ПрАТ інститут «Сумипроект» (19,2 тис. грн.), ТОВ «Маш - Сервіс» (66,8 тис. грн.), ТОВ «Технолог» (55,8 тис. грн.) та ПАТ ВЕК «Сумигазмаш» (14 тис. грн.).

Станом на 21 листопада сума загального боргу складає 80,7 млн грн.

Його накопичили 27 підприємств: 7 – економічно активні (48,8 млн грн.), 9 – підприємства-банкрути (30,6 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн грн.).

Питома вага боргів – 60,4 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково - виробниче об’єднання»), 38 % - підприємствам – банкрутам – (ВАТ «Selmi»); 1,6% - неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з'явилось на світ 35 дітей (за попередній тиждень – 29): хлопчиків – 18, дівчаток – 17.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, склала 349 осіб проти 315.

Ушкоджень, отриманих у побуті: – 196 (переломи – 42, травми зв’язок – 30, рани – 41, вивихи – 12, інше – 71).

Вуличних травм – 127 (переломи – 35, травми зв’язок – 20, рани – 25, вивихи – 4, інше – 43). Дорожньо-транспортних – 5, спортивних – 3, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – 9, інших – 20.

До міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди госпіталізовано чотири дитини: 2 - з гострим випадковим отруєнням ліками, 1 – з отруєнням чадним газом, 1 – з отруєнням будівельним герметиком. 3 дитини у задовільному стані виписані додому, 1 дитина, що отруїлась ліками, продовжує лікування у відділенні анестезіології, стан дитини покращився.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 5 переселенців із Донецької та Луганської областей: усі дорослі – з приводу лікування.

Медичної допомоги потребували й 6 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО (чотири лікувались стаціонарно). Зареєстрували вісім телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Освіта

Заклади освіти міста працювали у звичайному режимі.

Більше 80 працівників галузі взяли участь в інтегративному тренінгу «Майстер спілкування», який пройшов на базі школи № 23. Учасники тренінгу отримали сертифікати міжнародного зразка.

Понад 100 юних вокалістів шкіл міста змагалися у міському етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси».

Учні 5-11-х класів взяли участь у ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка.

Відбувся ІІ (міський) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології та історії.

У всіх дошкільних закладах проведено перевірки організації харчування дітей із залученням батьківських комітетів та батьківської громади. У цілому це питання отримало схвальну оцінку батьків.

Організовано нараду з питання ведення обліку військовозобов’язаних у навчальному закладі.

Відбулося методичне об’єднання вчителів-логопедів.

На базі Сумського центру професійно-технічної освіти з дизайну та сфери послуг проведено відбірковий етап конкурсу перукарського мистецтва «Снігова Королева Estel 2016». За перемогу боровся 21 учень зі всієї області. І, ІІ, ІІІ місце посіли вихованці сумських ПТНЗ.

Проведено 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Здійснено оплату за використання електричної енергії.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів виділено 1,1 млн грн.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 11 по 17 листопада у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 133 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 18 листопада перебували на обліку, складала 2019 осіб, із них 1615 осіб (80 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 834 одиниці: для робітників – 522, службовців – 229, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 83.

З початку року розірвали 1062 трудових договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року. Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3919 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1930.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 117 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 822 особи з числа зареєстрованих безробітних: 398 працювали в КП «Зелене будівництво», 16 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат» та 408 – в управлінні соціального захисту населення.