005.jpg

Протягом минулого року до керівництва та фахівців Сумського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області звернулося понад 65 тисяч мешканців Сум та Сумського району.

Це майже на 3,7 тисяч осіб менше, ніж у 2015 році. Серед основних питань, які були порушені запитувачами, такі: роз’яснення діючого пенсійного законодавства, порядок призначення (перерахунку) пенсій, виплати пенсій тощо.

Прийом громадян проводився фахівцями управління відповідно до затверджених графіків, розміщених на інформаційних стендах управління та оприлюднених через засоби масової інформації.

В управлінні активно функціонує «фронт-офіс», спеціалістами якого протягом 2016 року надано роз'яснень, консультацій та послуг майже 63,1 тисячам сумчан та мешканцям Сумського району.

З письмовими зверненнями за вказаний період до управління звернулося 570 громадян, що на 66 менше, ніж у 2015 році.

З метою оперативного вирішення питань в управлінні протягом року постійно працювали «гарячі лінії», за якими були надані роз'яснення та консультації 487 громадянам.

Крім того, у 2016 році через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України до управління надійшло 33 звернення, ще 3 - через державну установу «Урядовий контактний центр». Управлінням постійно вживаються всі заходи щодо створення сприятливих умов для осіб з обмеженими можливостями.

Усі звернення були уважно розглянуті в установлені чинним законодавством строки, громадянам надані вичерпні відповіді.

У Сумському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області наголошують, що робота зі зверненнями громадян в і є одним з пріоритетних напрямів та спрямована на подальше підвищення якості обслуговування громадян, створення належних умов для реалізації права на звернення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів.