0012.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (16 – 23 січня 2017 року).

Бюджет

Станом на 20 січня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 35,5 млн грн. (2,7 % до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становила 29,6 млн грн. (за розписом -6,7 млн грн.).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшились на 6,6 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 47,9 тис. грн. (0,07 % до плану на рік), що на 5,9 тис. грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 65,8 млн грн. (63,6 % до плану на січень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів не надходило.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 23 січня від оренди комунального майна надійшло 164,4 тис. грн. (1 % плану на рік).
Земельного податку з початку року отримано 662 тис. грн. (1,3 % плану на рік), орендної плати – 1,1 млн грн. (1 %).
Кошти від відчуження комунального майна та продажу земельних ділянок не надходили.

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж тижня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 72,8 тис. грн. (часткові виплати у ТОВ «Маш-Сервіс»).

Станом на 23 січня сума загального боргу складає 90,9 млн грн.

Його накопичили 26 підприємств: п’ять – економічно активні (60 млн грн.), 10 – підприємства-банкрути (29,6 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,2 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 66,1 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 63,8 %), 32,6 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 27,5 %), 1,3 % – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з'явилось 38 дітей (за попередній тиждень – 37): хлопчиків –13, дівчаток – 25.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 379 осіб проти 395.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 217 (переломи – 60, травми зв’язок – 32, рани – 37, вивихи – 13, інше – 75).

Вуличних травм – 138 (переломи – 52, травми зв’язок – 23, рани – 17, вивихи – два, інше – 44). Дорожньо-транспортних – одна, спортивних – дві, інших – 21.

До міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди госпіталізували дитину 17 років з гострим отруєнням алкоголем. У задовільному стані її уже виписали додому.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 13 переселенців із Донецької та Луганської областей (всі дорослі): 12 ¬ щодо лікування, один – за медичним доглядом.

Медичної допомоги потребували й 14 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.

Зареєстрували два телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

До пунктів обігріву, що створені у лікувально-профілактичних закладах (усього таких 16) протягом тижня звернулись 23 особи. Дві особи отримали обмороження кінцівок 2 ступеню під час рибалки в районах. Один лікується в опіковому відділенні обласної клінічної лікарні, другий – у міській клінічній лікарня № 4. Ще один сумчанин із загальним переохолодженням перебуває у терапевтичному відділенні міської клінічної лікарні № 5.

Освіта

Заклади освіти працювали відповідно до плану роботи.

На базі школи № 18 відбулось свято «Творча обдарованість».

У дитячому садку № 13 «Купава» за рахунок бюджетних коштів капітально відремонтували приміщення для відкриття додаткової групи, що дасть можливість дітям районів вул. Кринична, вул. Прокоф’єва, площі Пришибської отримувати дошкільну освіту за місцем проживання.

Розпочалась державна атестаційна експертиза Палацу дітей та юнацтва.

Тривала реєстрація учнів на пробне зовнішнє незалежне оцінювання.

На базі школи № 24 та гімназії № 1 відбувся Всеукраїнський урок «Суть Конституції та її роль у повсякденному житті», під час якого майже 250 учнів ознайомилися зі світовим досвідом розробки та впровадження конституційних норм, аналізом вироблення та становлення принципів розвитку демократичного суспільства.

За результатами ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури, математики і правознавства перші місця вибороли учні шкіл № 7, № 17, № 18, № 21, Олександрівської гімназії.

Понад 300 сумських вчителів початкових класів, української мови та літератури взяли участь в обласному семінарі «Запровадження нової системи визначення порогового балу ЗНО: методичний аспект». Для педагогів також організували майстер-клас з культури мовлення.

Для адміністрації навчальних закладів та педагогів міста провели семінар-практикум «Упровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів міста Суми».

Заклади освіти прозвітували про випадки травматизму школярів під час навчально-виховного процесу.

Відбулось 11 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

У дитячих садках № 2, № 7, № 14, № 21, № 22, № 23 почалися підготовчі роботи з підключення закладів до міської автоматизованої системи прогнозування та моніторингу теплоспоживання.

Школярів та вихованців дошкільних закладів забезпечили продуктами харчування в повному обсязі.

У школах і садочках здійснили моніторинг температурного режиму.

Захворюваності дітей на грип та ГРВІ ушколах становила 5 %, у дитячих садках – 7 %.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 13 по 19 січня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 230 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 20 січня перебували на обліку, складала 2227 осіб, із них 1820 (82 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 429 одиниць: для робітників – 266, службовців – 143, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 20. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило п’ять осіб.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 204 особи, з них зареєстрованих безробітних – 110.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру трьох осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 22 особи з числа зареєстрованих безробітних. Всі працювали в КП «Зелене будівництво».