002.jpg

З 1 квітня 2017 року набуває чинності нова редакція ст. 52 «Податкова консультація» Податкового кодексу України.

У Державній податковій інспекції у м. Сумах повідомляють, що зазначені зміни передбачені Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 21.12.2016 №1797-VIII.

Новаціями передбачено скорочення терміну надання контролюючими органами безоплатної податкової консультації за зверненнями платників податків з 30 до 25 календарних днів.
Визначено обов’язкові вимоги до оформлення звернення платників, а саме: з 1 квітня звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі повинно містити:
- найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по-батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;
- код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
- інформація, в чому саме полягає практична необхідність отримання податкової консультації;
- підпис платника податків;
- дату підписання звернення.

На звернення платника податків, що не відповідає цим вимогам, податкова консультація не надаватиметься. Натомість йому буде надіслана відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».