002.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (19-26 червня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 583,5 млн грн. (44,8% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 35,7 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 29,1 млн грн.; акцизний податок – 13,6 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 8,5 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 4,7 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 4,1 млн грн.; єдиний податок – 7,4 млн грн., плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 4,7 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на 142,5 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 32,1 млн грн. (45,4% до плану на рік), що на 4,4 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 4 млн грн. що у 2,5 раза більше від планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 791,7 млн грн. (99,3% до плану на січень-червень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів надійшло 0,2 млн гривень.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 22 червня від оренди комунального майна надійшло 8,3 млн грн. (49% плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 22,8 млн грн. (44,8% плану на рік), орендної плати – 47,8 млн грн. (41,3%).

Від продажу земельних ділянок – 321,7 тис. грн. (29,6%), від відчуження комунального майна – 2,2 млн грн. (122,3%).
Заборгованість із заробітної плати

Протягом тижня заборгованість по заробітній платі зменшилась на 11 325,6 тис. грн. за рахунок погашення у ТОВ Професійний футбольний клуб «Суми» (41,8 тис. грн.), часткових виплат у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (11 000 тис. грн.), ТОВ «Маш-Сервіс» (218,3 тис. грн.), ТОВ «Сумиспортінвест» (37 тис. грн.), Сумському коледжі економіки і торгівлі (20,9 тис. грн.) та ПАТ ПВКМП «НАСА» (7,6 тис. грн.).

Станом на 26 червня сума загального боргу склала 90,7 млн грн.

Його накопичили 21 підприємство: чотири – економічно активні (61,2 млн грн.), сім – підприємства-банкрути – (28,4 млн грн.), 10 – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Питома вага заборгованості – 67,4% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 66,4%), 31,3% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 27,8%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 2,1%), 1,3% – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилось на світ 36 дітей (за попередній тиждень – 39): хлопчиків – 19, дівчаток – 17.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилася: 407 осіб проти 417.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 215 (переломи – 49, травми зв’язок – 50, рани – 75, вивихи – 8, інше – 33).

Вуличних травм – 159 (переломи – 55, травми зв’язок – 28, рани – 38, вивихи – п’ять, інше – 33), виробничих – дві, дорожньо-транспортних – шість, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – вісім, інших – 25.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 19 переселенців із Донецької та Луганської областей: 17 дорослих (16 - на амбулаторне лікування, один – направлений на стаціонарне лікування) та дві дитини направлена на стаціонарне лікування.

Медичної допомоги потребували й 17 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО, п’ять з яких лікувалися стаціонарно.

Зареєстрували два телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Освіта

Урочисто вручено документи про повну загальну середню освіту випускникам 11-х класів.

Проведена колегія управління освіти і науки з актуальних питань діяльності галузі.

Медичні профілактичні огляди школярів у 2017 році проводяться на базі лікувально-профілактичних закладів за місцем проживання учнів у присутності батьків, згідно з графіком, який був наданий кожному навчальному закладу відповідним поліклінічним відділенням.

Огляд дітей (11, 14, 15 років) лікарями спеціалістами здійснюється протягом 2017 року за окремим графіком, який розміщено на сайтах навчальних закладів та доведено до відома батьків.

Станом на 1 червня року 20115 учнів пройшли медичні профілактичні огляди, що становить 82,5% від загальної кількості.

Виконано капітальні ремонти у школах № 1, № 2, дошкільних закладах № 7, №12, № 25, № 26, № 30.

Тривають ремонтні роботи у школах № 1, № 3,№ 6, №8, № 12, № 15, № 24, № 26, (8 школах), гімназії № 1, дитячих садочках № 1, № 2, № 3, № 5, № 6, № 10, № 13, № 15, № 21, № 22, № 23, № 28, № 29, № 36, № 40 (15 садочків), навчально-виховних комплексах № 11, № 34, Палаці дітей та юнацтва, Центрі еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.

Розпочалися ремонти у школі № 4, навчально-виховному комплексі № 42, дошкільних закладах № 17, № 19.

Підготовлено звіт щодо виконання капітальних ремонтних робіт у закладах освіти станом на 1 червня.

Триває відпочинкова кампанія. У позаміських таборах оздоровлюється 166 дітей пільгових категорій.

Готуються методичні збірники та посібники за результатами навчального року.

Проведено п’ять методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів.

Працює Телефон довіри для населення.

Триває робота по реалізації Концепції «Нова українська школа».

За поточний місяць на продукти харчування профінансовано 1,2 млн гривень.

Ринок праці

За період із 16 по 22 червня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 125 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 23 червня перебували на обліку, складала 2243 особи, із них 1870 (83 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1010 одиниць: для робітників – 574, службовців – 312 , осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 124. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 652 трудових договори (укладені до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2753 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1202.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 66 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 307 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 174 працювали у КП «Зелене будівництво», 101 – у департаменті соціального захисту населення, 32 – у КП «Спеціалізований комбінат».

На виконання таких робіт було направлено 307 осіб з числа зареєстрованих безробітних, в т. ч. 174 особи - у КП «Зеленбуд»; 101 особа - в Департамент соціального захисту населення СМР; 32 особи – у КП"Спеціалізований комбінат".