001.jpg

У Державній податковій інспекції у м. Сумах нагадують, що Електронний кабінет платника дає можливість працювати з органами фіскальної служби дистанційно у режимі реального часу.

Разом із тим, сумчан просять звернути увагу на те, що доступ до електронного кабінету платника податків стає можливим тільки за допомогою безкоштовних ключів від фіскальної служби.

Головним призначенням Електронного кабінету є надання можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування платникам податків.

Сервіс включає дві функціональні частини: відкрита та приватна (особистий кабінет).

Через відкриту частину платник має можливість отримати довідкову інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності; контакти та адреси діючих Центрів обслуговування платників (ЦОП); ознайомитися з новинами ДФС України тощо.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється виключно з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), який надає різноманітні функціональні можливості: надсилати звітність та інші запити, отримувати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом та безліч-безліч інших послуг.