005.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (17 – 24 липня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 692,5 млн грн. (53,1% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 26,5 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 19,7 млн грн.; акцизний податок – 15,8 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 8,3 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 12,8 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 12,9 млн грн.; єдиний податок – 8,6 млн грн., плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 6,6 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів) збільшилися на 166,2 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 39,2 млн грн. (55,5% до плану на рік), що на 5,1 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 6,7 млн грн. що у 3,6 раза більше від планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 898,8 млн грн. (96,3% до плану на січень-липень за розписом), до Спеціального фонду офіційних трансфертів надійшло 0,2 млн гривень.

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 20 липня від оренди комунального майна надійшло 10,4 млн грн. (61% плану на рік).

Земельного податку з початку року отримано 27,2 млн грн. (53,3% плану на рік), орендної плати – 56,4 млн грн. (48,8%).

Від продажу земельних ділянок – 893,2 тис. грн. (82,1%), від відчуження комунального майна – 2,3 млн грн. (232,4%).

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж минулого тижня заборгованість по заробітній платі зменшилась на 22,2 млн грн. за рахунок погашення боргів у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (22 млн грн.), ПАТ ВЕК «Сумигазмаш» (12,8 тис. грн.) та ТОВ «Сумиспортінвест» (3 тис. грн.).

Станом на 21 липня сума загального боргу склала 89,8 млн грн.

Його накопичили 22 підприємства: п’ять – економічно активні (60,2 млн грн.), вісім – підприємства-банкрути – (29 млн грн.), дев’ять– економічно неактивні (594,1 тис. грн.).

Питома вага заборгованості – 67% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 65%), 32,3% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 28,2%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 2,1%), 2% – неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилась на світ 51 дитина (за попередній тиждень – 37): хлопчиків – 29, дівчаток – 22.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 416 осіб проти 372.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 248 (переломи – 47, травми зв’язок – 40, рани – 89, вивихи – 11, інше – 61).

Вуличних травм – 133 (переломи – 43, травми зв’язок – 17, рани – 28, вивихи – сім, інше – 38), виробничих – чотири, дорожньо-транспортних – одна, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – 11, інших – 30.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 72 переселенця із Донецької та Луганської областей. У тому числі 19 дорослих: 12 - на амбулаторне лікування, сім – на медичний огляд та 53 дитини звернулися з метою проходження профілактичного медичного огляду.

Медичної допомоги потребували й 16 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО, троє з яких лікувалися стаціонарно.

Зареєстрували один телефонний дзвінок до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 669 дітей, з них у стаціонарі – 470 дітей, в денних стаціонарах – 199 дітей. Усього планують оздоровити 1000 дітей, які перебувають на диспансерному обліку.

Освіта

У навчально-виховних закладах міста тривають роботи по підготовці до нового навчального року, а саме: промивка системи опалення, опресовка, набивка сальників, побілка та пофарбування теплопунктів, повірка пожежних кранів, перезарядка вогнегасників, повірка теплообчислювачів, повірка витратомірів, повірка манометрів та термометрів, повірка лічильників гарячої та холодної води, повірка лічильників електроенергії, вимірювання контурів заземлення, повірка системи вентиляції та інші види робіт. Загальна сума використаних коштів становить 507612 грн.

Відповідно до програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки продовжується утеплення будівлі
ССШ № 1.

Виконано капітальний ремонт водної рамки ДНЗ № 1, вентиляційної системи ДНЗ № 3, водопровідної та каналізаційної мережі ДНЗ № 5, харчоблоку ДНЗ № 6, пральні ДНЗ № 7, системи опалення ДНЗ № 12, харчоблоку ДНЗ № 15, даху та водопровідної системи ДНЗ № 22, даху ДНЗ № 23, приміщень, паркану і покрівлі ДНЗ № 25, покрівлі ДНЗ № 26, пральні ДНЗ № 29, покрівлі та системи опалення ДНЗ № 30, водопровідної та каналізаційної систем ДНЗ № 33, водопровідної системи ДНЗ № 36, туалетних кімнат і будівлі ССШ № 2, будівлі ССШ № 3 та ЗОШ № 4, приміщень ЗОШ № 19, вітражів НВК № 41, будівлі Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. Фактично сплачено за виконання капітальних ремонтів 6012953 грн.

У дошкільних закладах триває оздоровлення дітей. На харчування вихованців дитячих садків використано 700 тис. грн.

Працює Телефон довіри для населення.

Через електронну систему ProZorro розпочато закупівлю спортивного інвентарю (мати гімнастичні, борцівські, килими гімнастичні), комп’ютерної техніки, меблів, вугілля та електротоварів на загальну суму 392558 грн.

Ринок праці

За період із 14 по 20 липня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 131 особа.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 21 липня перебували на обліку, складала 2192 особи, із них 1842 (84 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 987 одиниць: для робітників – 562, службовців – 312 , осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 113. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 717 трудових договорів (укладених до 1 січня 2015 року).

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3136 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1373.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 75 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 383 особи із числа зареєстрованих безробітних: 222 працювали у КП «Зелене будівництво», 117 – у департаменті соціального захисту населення, 42 – у КП «Спеціалізований комбінат», двоє – у Департаменті інфраструктури міста.