003.jpg

У Державній податковій інспекції у м. Сумах відбувся семінар для платників податку на додану вартість.

Виконуюча обов’язки начальника інспекції Валентина МЕЛІКОВА розповіла про новий механізм адміністрування ПДВ, запроваджений Податковим кодексом України. Мета його створення - підвищення ефективності боротьби з ухиленнями від оподаткування, який дозволяє автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків. Адже система вже на стадії реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування унеможливлює безпідставне формування податкового кредиту навіть до моменту подання податкової декларації з ПДВ, а її економічний ефект від цього - додаткові надходження ПДВ до бюджету.

Запрошена для участі у семінарі заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС у Сумській області Тетяна КАЛІНІЧЕНКО ознайомила присутніх з основними аспектами запровадження системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/ розрахунків коригування в ЄРПН (СМ КОР).

За її словами, СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за визначеною формою, яка відображає специфіку господарської діяльності платника окремо по кожному виду економічної діяльності. У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Тетяна Калініченко акцентувала увагу присутніх на безумовному дотриманні правил заповнення карток та надсилання повідомлень щодо підтвердження реальності здійснення операцій, термінами надсилання зазначених повідомлень.

Особливу увагу було приділено роз’ясненням щодо надання переліку необхідних документів для підтвердження реальності операцій та можливості використання «Електронного кабінету» для подання зазначеного пакету документів.

Запрошені мали можливість отримати змістовні та вичерпні відповіді на запитання, з якими вони звернулися до виступаючих.