007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (21 – 28 серпня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 819,6 млн грн. (61,2% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 42,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 33,7 млн грн.; акцизний податок – 23,1 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 8,1 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 29,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 15,7 млн грн.; акцизний податок – 19,6 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 8,2 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 180,9 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 44,6 млн грн. (62% до плану на рік), що на 6,5 млн грн. (17%) більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,5 млн грн. що 2,4 раза більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1 млрд грн. (96,7% до плану на січень-серпень за розписом), до Спеціального фонду – 9,8 млн грн. (27,2% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

У серпні від оренди комунального майна надійшло 521,5 тис. грн. (36,7% від планового завдання на місяць). Від відчуження комунального майна – 109 тис. грн. (117,5% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 12,1 млн грн. (107,2% від планового завдання на вісім місяців), від відчуження комунального майна – 3,1 млн грн. (490,8% від планового завдання на вісім місяців).

Станом на 28 серпня на розподільчому рахунку знаходяться кошти від оренди комунального майна в сумі 1,3 млн гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж тижня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 12,7 млн грн. за рахунок часткових виплат у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (12,6 млн грн.) та Сумському коледжі економіки і торгівлі (101,6 тис. гривень).

Станом на 28 серпня сума загального боргу складає 90,3 млн гривень.

Його накопичило 21 підприємство.

Питома вага заборгованості – 67% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 66%), 33% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 28%, ВАТ «Сумський м’ясокомбінат» – 2%).

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилась на світ 36 дітей (за попередній тиждень – 41): хлопчиків – 18, дівчаток – 18.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 314 осіб проти 472.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 13 переселенців із Донецької та Луганської областей. Всі дорослі, причина звернення – потреба в лікуванні.

Медичної допомоги потребували й 10 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО.

Освіта

У навчально-виховних закладах міста тривали роботи з підготовки до нового навчального року, а саме: промивка системи опалення, опресовка, набивка сальників, побілка та пофарбування теплопунктів, повірка пожежних кранів, перезарядка вогнегасників, повірка теполобчислювачів, повірка витратомірів, повірка манометрів та термометрів, повірка лічильників гарячої та холодної води, повірка лічильників електроенергії, вимірювання контурів заземлення, повірка системи вентиляції та інші види робіт. Загальна сума використаних коштів становить 1,2 млн гривень.

Виконано капітальний ремонт: водної рамки, покрівлі та сходових клітин ДНЗ № 1, туалетних кімнат ДНЗ № 2, вентиляційної системи
ДНЗ № 3, водопровідної та каналізаційної мережі ДНЗ № 5, харчоблоку ДНЗ № 6, пральні ДНЗ № 7, пральні ДНЗ № 10, системи опалення ДНЗ № 12, вхідних ґанків ДНЗ № 13, харчоблоку ДНЗ № 15 та ДНЗ № 21, даху та водопровідної системи ДНЗ № 22, даху ДНЗ № 23, приміщень, паркану і покрівлі ДНЗ № 25, покрівлі ДНЗ № 26, туалетних кімнат ДНЗ № 27, пральні ДНЗ № 29, покрівлі та системи опалення та даху ДНЗ № 30, санвузлів
ДНЗ № 32, водопровідної та каналізаційної систем ДНЗ № 33, асфальтового покриття ДНЗ № 35, водопровідної системи ДНЗ № 36, харчоблоку
ДНЗ № 39, туалетних кімнат та пральні ДНЗ № 40, приміщень ССШ № 1, туалетних кімнат і будівлі школи № 2, будівлі ССШ № 3 та ЗОШ № 4, фасаду ЗОШ № 6, туалетів ССШ № 10, системи опалення ЗОШ № 15, ремонт приміщень ЗОШ № 19, кабінетів ЗОШ № 21, спортивної зали ЗОШ № 26, вітражів та мережі опалення НВК № 41, санвузлів Палацу дітей та юнацтва, будівлі Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді та будівлі Міського міжшкільного навчально-виробничого комбінату. Фактично сплачено за виконання капітальних ремонтів 19,9 млн гривень.

Проведено наради з керівниками дошкільних навчальних закладів, директорами шкіл та позашкільних установ з питань організації навчально-виховного процесу; засідання конкурсної комісії на заміщення вакантної посади директора школи № 3; секційні заняття для вчителів-предметників.

На харчування вихованців дошкільних закладів із міського бюджету виділено 460 тис. грн.

Ринок праці

За період із 18 по 22 серпня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 93 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом 23 серпня перебували на обліку, складала 2182 особи, із них 1809 (83%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1032 одиниці: для робітників – 595, службовців – 306, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 131. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 791 трудовий договір, укладений до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3552 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1553.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 88 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 458 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 271 працювали у КП «Зелене будівництво», 131 – у департаменті соціального захисту населення, 54 – у КП «Спеціалізований комбінат», двоє – у департаменті інфраструктури міста.