З початком опалювального сезону платіжна дисципліна сумчан-отримувачів субсидії в частині оплати комунальних послуг зменшилась.
Натомість, наголошують у департаменті соціального захисту населення, збільшилась кількість громадян, які не сплачують фактичної вартості спожитої тієї чи іншої комунальної послуги, що, нажаль, є підставою для припинення надання житлової субсидії, в тому числі розрахованої в розмірі 0 грн.
Так, протягом жовтня до департаменту надійшло 19 листів від житлово-комунальних організацій із зазначенням громадян, яким призначено житлову субсидії, але вони не сплачують вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії.
Внаслідок цього було припинено надання субсидії 609 отримувачам.
У департаменті соціального захисту населення звертають увагу отримувачів житлової субсидії на необхідності вчасної та повної щомісячної сплати вартості фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії.
У разі неоплати послуг, оплати не в повному обсязі (лише визначеної відповідної обов’язкової частки) або пізніше зазначеного у платіжному документі строку, надання субсидії може бути припинено за поданням організацій, що надають житлово-комунальні послуги.
Якщо розмір субсидії на відповідний місяць становить 0 грн., її отримувачі також зобов’язані оплачувати її фактично спожиту вартість в повному обсязі. В іншому випадку – надання субсидії буде припинено, а її розмір не підлягатиме автоматичному розрахунку.
Дотримання платіжної дисципліни отримувачами субсидії та відсутність боргів за спожиті комунальні послуги – запорука отримання компенсації від держави на оплату комунальних послуг та відсутності підстав для припинення надання субсидії чи її непризначення на наступний термін.