Платники єдиного внеску та/або застраховані особи можуть отримати інформацію з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у формі витягу.
Про це повідомляють у Державній податковій інспекції у м. Сумах.
Порядок надання інформації з реєстру страхувальників затверджений наказом Міністерства фінансів України № 651.
Державна фіскальна служба щоденно оприлюднює на власному офіційному веб-порталі дані з реєстру страхувальників про взяття на облік/зняття з обліку платника єдиного внеску.
У випадку, коли платнику єдиного внеску та/або застрахованій особі необхідна більш детальна інформація з реєстру страхувальників, ніж оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС, або необхідне документальне підтвердження даних реєстру страхувальників, то у такому разі платник єдиного внеску та/або застрахована особа може отримати витяг з реєстру страхувальників.
Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (форма № 1-ЗРС) можна подати особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою, надіслати поштою або засобами електронного зв’язку в електронній формі.
Запит може бути направлений як до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску, так і до іншого контролюючого органу.
Витяг з реєстру страхувальників формується залежно від категорії платників та містить відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу.