007.jpg

У вівторок, 26 грудня, відбулася робоча зустріч міського голови Олександра ЛИСЕНКА із головами квартальних та будинкових комітетів.

Метою зустрічі було підбиття підсумків спільної роботи влади та голів квартальних та будинкових комітетів у 2017 році та складання планів на наступний рік.

«Необхідно конструктивно поспілкуватися й зосередитися на тих проблемах містян, які першочергово потребують уваги міської влади. Їх ми сьогодні спільно визначимо, складемо перелік і будемо вирішувати у 2018 році», – сказав очільник обласного центру на початку зібрання.

Учасники зустрічі обговорити підготовлені головами квартальних комітетів списки із зазначенням найважливішого, що необхідно зробити у наступному році, зокрема: необхідність ремонту доріг і тротуарів, інвентаризацію зливної каналізації ПАТ «Центроліт» та прийняття її на баланс, встановлення знаків зупинок громадського транспорту, благоустрій територій приватного сектору. Розглядали проблему підтоплення територій, а також встановлення лічильників та нововведення в сфері ЖКГ відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та інше.

Порушували також питання очистки міста від снігу як в приватному секторі та і на головних вулицях міста.

Олександр Лисенко звернувся до присутніх з проханням активно співпрацювати з депутатами міської ради, що закріплені за мікрорайонами міста та нагадав, що на наступний рік на виконання виборчих програм і доручень виборців кожен обранець отримає 350 тис. гривень.

Особливу увагу приділили питанню функціонування ради голів будинкових комітетів.

«Розпускати раду не можна, рада повинна працювати, члени ради повинні брати участь у формуванні титульних списків, звертати увагу міської влади, де потрібно відремонтувати дорогу та інше», – наголосив міський голова.

Окрім того, під час зустрічі зазначили, що наразі на прикладі Вінниці опрацьовується документ, який дасть можливість налагодити та врегулювати взаємодію між представниками обслуговуючих організацій та головами будинкових комітетів, щоб покращити систему співпраці.