007.jpg

Виконавчий комітет міської ради ухвалив рішення, яким скорегував тариф на послуги з організації збирання, вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів, що утворюються на території міста Суми для ТОВ «А-МУССОН».

Під час засідання виконавчого комітету представник ТОВ «А-МУССОН» доповів про процедуру та причини внесення змін до тарифів на послуги, які діють наразі.

Як було зазначено, у січні цього року підприємство звернулося до органів місцевого самоврядування з проханням зміни тарифу. В подальшому інформація щодо перерахунку висвітлювалась на Інформаційному порталі міської ради та відповідні розрахунки надані до департаменту інфраструктури міста. Під час здійснення зазначених процедур до підприємства зверталися споживачі послуг, які висловлювали свої зауваження. Враховуючі всі пропозиції, які надійшли від мешканців, ТОВ «А-МУССОН» переглянуло розрахунки тарифу і прийняло рішення здійснити лише корегування діючого тарифу шляхом збільшення складових лише в частині витрат на пально-мастильні матеріали та розміру мінімальної заробітної плати.

Тож скореговані тарифи на послуги для населення багатоквартирних житлових будинків складають: вивезення твердих побутових відходів – 66,72 грн/м3; вивезення великогабаритних відходів – 31,66 грн/м3; вивезення ремонтних відходів – 70,06 грн/м3; для бюджетних організацій – 61,03 грн/м3; для інших споживачів – 87,79 грн/м3.

Підвищення тарифу в середньому складатиме 26%. Тож тариф на одну людину в місяць збільшиться на 2,46 грн.

Нові тарифи встановлені тимчасово, діяти мають почати через 15 днів після опублікування.