004.jpg

Отримувачі житлових субсидій мають негайно інформувати департамент соціального захисту населення про всі зміни персональних даних осіб, які зареєстровані в житловому приміщенні.

Для розрахунку субсидії отримується необхідна інформація від житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних (житлових) кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку та організацій, що надають житлово-комунальні послуги, Пенсійного фонду України та Державної фіскальної служби України тощо.

Відповідно до пункту 8 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 848 від 21 жовтня 1995 року, для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з доходів, нарахованих особам, які досягли 14-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи.

Оскільки отримання паспорта громадянина України – це зміни в персональних даних, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії, для оперативності отримання інформації про доходи членів домогосподарства від Державної фіскальної служби України при наступному розрахунку субсидії починаючі з травня цього року, отримувачам житлової субсидії необхідно повідомити департамент про зміни персональних даних зареєстрованих осіб, в тому числі прізвищ, реєстраційного номеру облікової картки платника податку, паспортних даних (в тому числі, паспорту громадянина України у формі ID-картки).

Своєчасне інформування про вищевказані зміни дозволить забезпечити прискорення призначення субсидії на наступний термін.

Як зазначають у департаменті соціального захисту населення, будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб повинен надати інформацію про зміни персональних даних осіб, які зареєстровані в житловому приміщенні, з метою подальшої реалізації права на призначення житлової субсидії.

Прийом здійснюється в громадській приймальні департаменту за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35 (з понеділка по четвер – з 8:00 до 18:00, y п’ятницю – з 8:00 до 17:00, у суботу – з 8:00 до 13:00) та у віддалених робочих місцях за місцем проживання громадян: м. Суми, вул, Охтирська, буд. 11; вул. Інтернаціоналістів, буд. 21; вул. Романа Атаманюка, буд. 49 А (з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:15, y п’ятницю з 8:00 до 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00).