002.jpg

 Фінансовий і соціальний стан Сум (30 квітня – 7 травня 2018 року).

Бюджет

Станом на 1 травня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 505,5 млн грн. (32,1% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 19,9 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 13,9 млн грн.; акцизний податок – 9,3 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 0,5 млн гривень.

Сума перевиконання за розписом – 19,8 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 18,3 млн грн.; плата за надання адміністративних послуг – 3,6 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 94,6 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 32,2 млн грн. (41% до плану на рік), що на 8,7 млн грн. (37%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 4 млн грн. що 3,7 раза більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 769,2 млн грн. (97,5% до плану на січень-квітень), до спеціального фонду – 0,5 млн грн. (100% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

У квітні від оренди комунального майна надійшло 1,7 млн грн. (115,4% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – 78,3 тис. грн. (85,1% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 7 млн грн., від відчуження комунального майна – 2,9 млн гривень.

Станом на 27 квітня на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна в сумі 18,7 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня заборгованість із заробітної плати скоротилась за рахунок часткових виплат на представництві ЗАТ «Об’єднані газопромислові технології» «Іскра Авіагаз» (253,3 тис. грн.), ТОВ «Газмашсервіс» (26 тис. грн.), ТОВ «Сумиспортінвест» (157,7 тис. грн.).

Станом на 3 травня сума загального боргу складала 151 млн гривень.
Його накопичили 20 підприємство: вісім – економічно активні (121,7 млн грн.), вісім підприємств-банкрутів (29,1 млн грн.); чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній робочий тиждень з’явилась на світ 37 дітей (за попередній тиждень – 44): хлопчиків – 14, дівчаток – 23.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 538 осіб проти 414.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 269, вуличних травм – 217, спортивних – 19, інших – 33.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись троє переселенців з Донецької та Луганської областей (двоє дорослих та одна дитина) та один переселенець із АРК.

Медичної допомоги потребували й 14 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО. Двоє з них п’ять лікувались стаціонарно.

Освіта

Школи і садочки функціонували у звичайному режимі.

Відбулась нарада з директорами шкіл з актуальних питань діяльності галузі.

Для директорів шкіл проведено семінар з питання трудових відносин у колективі.

На базі закладів дошкільної освіти № 18, № 28 відбувся перший етап міського фестивалю дитячих колективів «Земля – наш спільний дім». На заключний етап фестивалю, який відбудеться Міжнародний день захисту дітей на базі ПДЮ, відібрано 30 кращих номерів різних жанрів.

Команди учнів 10-11 класів шкіл № 1, № 17, № № 20, № 23, НВК № 16 взяли участь в економічному інтелектуальному практикумі «Життєвий капітал», до якого долучились і бізнес-тренери громадської організації «Молодіжний інвестиційний клуб».

У Легкоатлетичному манежі відбулось урочисте нагородження переможців всеукраїнських учнівських олімпіад та конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук (92 учасники із 16 закладів освіти).

Під час ХV міської мультимедійної олімпіади з історії 170 учнів із 34 закладів освіти міста демонстрували свої знання з історії України та Сумщини.

Закладами освіти розроблено заходи з підготовки теплового господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 роки.

У початковій школі проведено моніторинг сформованості читацьких і математичних компетентностей.

Здійснено перевірку та узгодження приблизного двотижневого меню для дітей табору з денним перебуванням.

Розпочато закупівлю путівок для дітей пільгових категорій через електронну систему ProZorro шляхом проведення відкритих торгів.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 27 квітня по 4 травня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 191 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 5 травня перебували на обліку, складала 2115 осіб із них 1761 (83%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 979 одиниць: для робітників – 547, службовців – 343, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 89. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 203 трудові договори, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 2260 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 845.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 68 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 29 працювали у КП «Зелене будівництво», 39 – у департаменті соціального захисту населення. 17 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

148 осіб проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.