002.jpg

Відповідно до рішення Сумської міської ради від 21 жовтня 2020 року №7671-МР «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на посади керівників закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Сумської міської територіальної громади», наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 08.02.2021 року №20 «Про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директора Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17 м. Суми, Сумської області, директора Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області, директора Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми, Сумської області» оголошується конкурс на заміщення вакантних посад наступних комунальних установ:

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська гімназія №1, Сумська область, м. Суми, вул. Засумська, 3, тел. 22-17-45.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб. 59.

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76, тел. 22-45-04.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59.

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17, Сумська область, м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 18, тел. 32-53-30.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17 м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59.

05 лютого 2021 року були перераховані кошти громадянам для виплати державної допомоги у зв`язку з вагітністю і пологами, допомога при усиновленні дитини, допомога при народженні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, тимчасова державна допомога дітям, допомога малозабезпеченим сім`ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня", допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомога на догляд, щомісячна грошова допомога особі ,яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії потребує постійного стороннього догляду, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку, допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу, гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім`ях, допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за лютий 2021 року(основне нарахування).

Кошти можна отримати в установах банків вже 06 лютого 2021 року.

У рамках реалізації грантового проекту Європейського Союзу «Підвищення енергоефективності в освітніх закладах м. Суми» управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради оголошує конкурс з пошуку виконавця робіт з технічного нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт системи освітлення КУ Сумська ЗОШ № 20 м. Суми по вул. Металургів, 71».

Управління з питань праці Сумської міської ради нагадує роботодавцям міста Сум, що відповідно до Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» від 15.12.2020 № 1082-ІХ з 01.01.2021 мінімальна заробітна плата в Україні становить 6000 грн, а з 01.12.2021 – 6500 грн.

Збільшення розміру мінімальної заробітної плати вплинуло й на розмір фінансових санкцій за порушення законодавства про працю, який визначається відповідно до статті 265 Кодексу законів про працю України (КЗпПУ).

Розмір трудових штрафів, які застосовуються з 01.01.2021.

Розмір адміністративної відповідальності за порушення трудового законодавства з 01.01.2021 залишився незмінним та регулюється статтею 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУаАП).

Щоб запобігти штрафів, управління з питань праці Сумської міської ради акцентує увагу суб’єктів господарювання, які використовують найману працю, на неухильному дотриманні норм чинного трудового законодавства.

Сумський міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки запрошує на навчання до вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів вищих військових навчальних закладів, що здійснюють підготовку військових фахівців, громадян України, які здобули повну загальну середню освіту, успішно пройшли вступні випробування та відповідають установленим вимогам проходження військової служби:

- особи віком від 23 до 30 років учасники АТО, які мають бажання продовжити військову службу в якості офіцера;

- особи віком від 17 до 21 року, в т.ч ті, яким в рік зарахування на навчання виповнюється 17 років;

- мають задовільний стан здоров’я.

Бажаючим стати офіцерами необхідно подати особисто заяву до територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем перебування на військовому обліку.

Вищі військові навчальні заклади – замовники на підготовку військових фахівців:

1. Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба (м. Харків);
2. Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного (м. Львів);
3. Військова академія (м. Одеса);
4. Інститут Військово-Морських Сил Національного університету «Одеська морська академія» (м. Одеса);
5. Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут (м. Київ);
6. Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка (м. Київ);
7. Житомирський військовий інститут імені С.П. Корольова (м. Житомир);
8. Військовий інститут танкових військ НТУ «ХПІ» (м. Харків);
9. Військово-юридичний факультет Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого (м. Харків);
10. Кафедра військової підготовки Національного авіаційного університету (м. Київ);
11. Кафедра військової підготовки Одеського державного екологічного університету (м. Одеса);
12. Навчально-науковий інститут фізичної культури та спортивно-оздоровчих технологій Національного університету оборони України імені Івана Черняховського (м. Київ);
13. Кафедра військової підготовки Національного університету біоресурсів і природокористування України (м. Дніпро);
14. Кафедра військової підготовки Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (м. Івано-Франківськ);
15. Кафедра військової підготовки Дніпровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна (м. Дніпро).

Додаткову інформацію можна отримати в Сумському міському ТЦК та СП за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва 157, тел. 095-818-54-50, 096-113-79-64.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 08 грудня 2020 року справа №480/3157/20 задоволено апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Хоружів на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 14.07.2020 щодо оскарження Порядку демонтажу незаконно встановлених/розміщених елементів благоустрою, тимчасових (металевих) гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення на території м. Суми, затверджений рішенням Сумської міської ради від 06.02.2019 № 4505-МР.

Сумська міська рада публікує резолютивну частину даної постанови суду, зокрема:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Хоружів" задовольнити.

Рішення Сумського окружного адміністративного суду від 14.07.2020 року по справі № 480/3157/20 скасувати.

Прийняти нову постанову, якою позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Хоружів" задовольнити.

Визнати нечинним Порядок демонтажу незаконно встановлених/розміщених елементів благоустрою, тимчасових (металевих) гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення на території м. Суми, затверджений рішенням Сумської міської ради від 06.02.2019 № 4505-МР.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сумської міської ради (ЄДРПОУ 23823253, пл.Незалежності, 2,м. Суми,40030) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Хоружів" (ЄДРПОУ 34337710, с. Хоружівка Недригайлівський район, Сумська область,42130) витрати по сплаті судового збору у розмірі 5 255 (п`ять тисяч двісті п`ятдесят п`ять) грн. 00 коп .

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 1168 від 25.11.2020 «Про внесення змін до п.7 постанови КМУ від 11 липня 2018 року № 551 «Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян» (далі – постанова).

Даною постановою подовжено термін заміни посвідчень до 01.01.2022:

- особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1);

- учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорії 2 і 3) з числа громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт;

- особам, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 2), з числа постраждалих від радіаційного опромінення за інших обставин не з власної вини.

Відповідно до рішення конкурсної комісії на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної  допомоги № 1» Сумської міської ради, затвердженого Протоколом № 1 від 12.02.2020, були визначені кваліфікаційні вимоги та перелік документів, що мають бути подані претендентами на участь у конкурсі.

21 грудня 2020 року відбулось чергове засідання конкурсної комісії, під час якого було розглянуто подані заяви та документи від претендентів (крім конкурсної пропозиції), вирішено питання про допуск претендентів для участі у конкурсі.

Рішенням конкурсної комісії, затвердженого Протоколом № 12 від 29 травня 2019 року, учасниками конкурсу визначені наступні претенденти:

  • КОРНІЄНКО Олег Володимирович;
  • ОВОДЕНКО Алла Іванівна;
  • ПОНОМАРЕНКО Ігор Васильович;
  • ЄВДОКИМЕНКО Валентина Іванівна;
  • АХТИРЦЕВА Вікторія Володимирівна.

Повідомляємо, що наступне засідання конкурсної комісії відбудеться 28 грудня 2020 року за адресою – м. Суми, майдан Незалежності, 2, каб. 59. Початок - о 13:00.

Під час даного засідання конкурсна комісія заслухає конкурсні пропозиції учасників, проведе співбесіди та враховуватиме відповідність учасника конкурсу та його конкурсної пропозиції встановленим вимогам.

Відкрите Звернення Голови Асоціації міст України Віталія Кличка
до Президента України, Голови Верховної Ради України,
Голів депутатських фракцій та груп

Українські громади – села, селища, міста – занепокоєні тим, що у нещодавно прийнятих Верховною Радою України законах про підтримку підприємців на 2021 рік така підтримка передбачена за рахунок коштів місцевих бюджетів. Зокрема, з наступного року припиняється зарахування до місцевих бюджетів частини (13,44%) акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального. Внаслідок такого рішення громади втратять 7,5 млрд гривень. В той же час держава втратить ефективний інструмент боротьби з тінізацією у сфері обігу пального.

Відрахування частини акцизного податку з пального до місцевих бюджетів було запроваджене у 2015 році як компенсація за зменшення надходжень від ПДФО з 75% до 60%, скасування субвенції на комунальне дорожнє господарство, низки інших податкових платежів. Місцевий акциз з пального для громад – це суттєвий фінансовий ресурс на розвиток: соціальна інфраструктура, місцеві дороги, освітні та медичні заклади, спортивні та дитячі майданчики.

Скасування місцевого акцизу на пальне призведе до критичних соціальних наслідків для населення України. Громади втратять надійне джерело надходжень до місцевих бюджетів у часи економічної кризи, спричиненої пандемією і, як результат, можливість утримувати заклади освіти та охорони здоров’я; фінансувати зарплати вчителів, вихователів, лікарів; здійснювати закупівлі медикаментів та медичного устаткування, необхідних сьогодні для допомоги хворим на COVID-19. Адже, для багатьох громад акциз з пального приносить до 50% доходів у місцеві бюджети.

Від імені Асоціації міст України закликаю Президента України, Голову Верховної Ради України, Голів депутатських фракцій та груп підтримати збереження на постійній основі зарахування до доходів загального фонду бюджетів місцевого самоврядування 13,44 % акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального. Переконаний, що це дозволить не допустити зростання дефіциту місцевих бюджетів та сприятиме забезпеченню фінансової спроможності місцевого самоврядування як здобутку децентралізації.

10 грудня 2020 року, м.Київ