005.jpg

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 08 грудня 2020 року справа №480/3157/20 задоволено апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Хоружів на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 14.07.2020 щодо оскарження Порядку демонтажу незаконно встановлених/розміщених елементів благоустрою, тимчасових (металевих) гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення на території м. Суми, затверджений рішенням Сумської міської ради від 06.02.2019 № 4505-МР.

Сумська міська рада публікує резолютивну частину даної постанови суду, зокрема:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Хоружів" задовольнити.

Рішення Сумського окружного адміністративного суду від 14.07.2020 року по справі № 480/3157/20 скасувати.

Прийняти нову постанову, якою позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Хоружів" задовольнити.

Визнати нечинним Порядок демонтажу незаконно встановлених/розміщених елементів благоустрою, тимчасових (металевих) гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення на території м. Суми, затверджений рішенням Сумської міської ради від 06.02.2019 № 4505-МР.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сумської міської ради (ЄДРПОУ 23823253, пл.Незалежності, 2,м. Суми,40030) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Хоружів" (ЄДРПОУ 34337710, с. Хоружівка Недригайлівський район, Сумська область,42130) витрати по сплаті судового збору у розмірі 5 255 (п`ять тисяч двісті п`ятдесят п`ять) грн. 00 коп .

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 1168 від 25.11.2020 «Про внесення змін до п.7 постанови КМУ від 11 липня 2018 року № 551 «Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян» (далі – постанова).

Даною постановою подовжено термін заміни посвідчень до 01.01.2022:

- особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1);

- учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорії 2 і 3) з числа громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт;

- особам, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 2), з числа постраждалих від радіаційного опромінення за інших обставин не з власної вини.

Відповідно до рішення конкурсної комісії на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної  допомоги № 1» Сумської міської ради, затвердженого Протоколом № 1 від 12.02.2020, були визначені кваліфікаційні вимоги та перелік документів, що мають бути подані претендентами на участь у конкурсі.

21 грудня 2020 року відбулось чергове засідання конкурсної комісії, під час якого було розглянуто подані заяви та документи від претендентів (крім конкурсної пропозиції), вирішено питання про допуск претендентів для участі у конкурсі.

Рішенням конкурсної комісії, затвердженого Протоколом № 12 від 29 травня 2019 року, учасниками конкурсу визначені наступні претенденти:

  • КОРНІЄНКО Олег Володимирович;
  • ОВОДЕНКО Алла Іванівна;
  • ПОНОМАРЕНКО Ігор Васильович;
  • ЄВДОКИМЕНКО Валентина Іванівна;
  • АХТИРЦЕВА Вікторія Володимирівна.

Повідомляємо, що наступне засідання конкурсної комісії відбудеться 28 грудня 2020 року за адресою – м. Суми, майдан Незалежності, 2, каб. 59. Початок - о 13:00.

Під час даного засідання конкурсна комісія заслухає конкурсні пропозиції учасників, проведе співбесіди та враховуватиме відповідність учасника конкурсу та його конкурсної пропозиції встановленим вимогам.

Відкрите Звернення Голови Асоціації міст України Віталія Кличка
до Президента України, Голови Верховної Ради України,
Голів депутатських фракцій та груп

Українські громади – села, селища, міста – занепокоєні тим, що у нещодавно прийнятих Верховною Радою України законах про підтримку підприємців на 2021 рік така підтримка передбачена за рахунок коштів місцевих бюджетів. Зокрема, з наступного року припиняється зарахування до місцевих бюджетів частини (13,44%) акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального. Внаслідок такого рішення громади втратять 7,5 млрд гривень. В той же час держава втратить ефективний інструмент боротьби з тінізацією у сфері обігу пального.

Відрахування частини акцизного податку з пального до місцевих бюджетів було запроваджене у 2015 році як компенсація за зменшення надходжень від ПДФО з 75% до 60%, скасування субвенції на комунальне дорожнє господарство, низки інших податкових платежів. Місцевий акциз з пального для громад – це суттєвий фінансовий ресурс на розвиток: соціальна інфраструктура, місцеві дороги, освітні та медичні заклади, спортивні та дитячі майданчики.

Скасування місцевого акцизу на пальне призведе до критичних соціальних наслідків для населення України. Громади втратять надійне джерело надходжень до місцевих бюджетів у часи економічної кризи, спричиненої пандемією і, як результат, можливість утримувати заклади освіти та охорони здоров’я; фінансувати зарплати вчителів, вихователів, лікарів; здійснювати закупівлі медикаментів та медичного устаткування, необхідних сьогодні для допомоги хворим на COVID-19. Адже, для багатьох громад акциз з пального приносить до 50% доходів у місцеві бюджети.

Від імені Асоціації міст України закликаю Президента України, Голову Верховної Ради України, Голів депутатських фракцій та груп підтримати збереження на постійній основі зарахування до доходів загального фонду бюджетів місцевого самоврядування 13,44 % акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального. Переконаний, що це дозволить не допустити зростання дефіциту місцевих бюджетів та сприятиме забезпеченню фінансової спроможності місцевого самоврядування як здобутку децентралізації.

10 грудня 2020 року, м.Київ

На ВАТ «Selmi» обліковуються кошти, отримані від продажу частини майна підприємства-банкрута. У зв'язку з цим, підприємство повідомляє про проведення часткового погашення заборгованості із заробітної плати шляхом перерахування грошових коштів на ваші рахунки в банку.

Для цього вам необхідно:

1. Написати заяву встановленого зразка (звертатися на прохідну ВАТ «SELMI» за адресою: м. Суми, вул. Д. Галицького, 68-А).

2. До заяви додати ксерокопію паспорту, ідентифікаційного коду та реквізити карткового рахунку (IВAN), видані банком після листопада 2019 року. У реквізитах карткового рахунку повинно бути зазначено ПІБ повністю.

3. Документи, зазначені у пункті №1-2, скріпити та залишити у скриньці на прохідній підприємства.

Заява

Відділ культури Сумської міської ради оголошує конкурс на заміщення посади директора комунального закладу Сумської міської ради - Сумської дитячої музичної школи № 3 (м. Суми, вул. Шевченка, 16).

Конкурс оголошується відповідно до вимог Законів України «Про культуру» та «Про освіту», на виконання рішення Сумської міської ради від 05 жовтня 2016 року № 1157-МР «Про запровадження контрактної форми роботи для керівників закладів культури комунальної форми власності Сумської міської ради, підпорядкованих відділу культури Сумської міської ради».

Дата початку приймання документів: 02 листопада 2020 року.

Дата закінчення приймання документів: 01 грудня 2020 року.

Детальніше про умови конкурсу

 

Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту документа державного планування «Внесення змін до детального плану території мікрорайону між вулицями Нахімова, Проектна № 9, Соколина, Проектна № 10 у м. Суми».

Розробник містобудівної документації – ТОВ «Сумський інститут архітектурного проектування», головний архітектор проєкту – Іванцова Н.Б. (кваліфікаційний сертифікат АА № 03512, виданий 30.12.2016).

Замовник розробки містобудівної документації – Управління архітектури та містобудування Сумської міської ради, 40000, м. Суми, вул. Воскресенська, 8А, телефон +38 (0542) 700-102, 700-107.

З метою громадського обговорення на офіційному сайті Сумської міської ради за посиланням: https://smr.gov.ua/uk/dokumenti/mistobudivna-dokumentatsiya/proektna-mistobudivna-dokumentatsiia.html оприлюднена заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту документа державного планування «Внесення змін до детального плану території мікрорайону між вулицями Нахімова, Проектна № 9, Соколина, Проектна № 10 у м. Суми».

Строк громадського обговорення заяви – 15 днів починаючи з 28.10.2020 року.

Громадськість у межах строку громадського обговорення має право подати замовнику в письмовій формі (у тому числі в електронному вигляді) зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки.

Пропозиції та зауваження приймаються Управлінням архітектури та містобудування Сумської міської ради за адресою: 40000, м. Суми, вул. Воскресенська, 8А, email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Отримати наявну екологічну інформацію, у тому числі пов’язану зі здоров’ям населення, що стосується документа державного планування можливо в Департаменті захисту довкілля та енергетики Сумської обласної державної адміністрації (40000, м. Суми, пл. Незалежності, 2), Управлінні охорони здоров’я Сумської обласної державної адміністрації (40000, м. Суми, вул. Першотравнева, 29).

Адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «Хоружів» на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 14.07.2020 року по справі №480/3157/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Хоружів» до Сумської міської ради про визнання незаконним рішення Сумської міської ради від 06.02.2019 № 4505-МР, яким затверджено Порядок демонтажу незаконно встановлених/розміщених елементів благоустрою, тимчасових (металевих) гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення на території м. Суми, призначено до апеляційного розгляду на 20.10.2020 року о 12:15 у відкритому судовому засіданні в приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду у залі судових засідань № 1.