006.jpg

Департамент інспекційної роботи Сумської міської ради (далі Департамент) запрошує суб’єктів господарювання та громадян взяти участь у відкритому обговоренні проєкту рішення Виконавчого комітету Сумської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 17.03.2020 № 133 «Про затвердження Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади» (зі змінами)».

Заповнені анкети, а також пропозиції та зауваження до проєкту Положення можна надсилати на електронну адресу Департаменту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. з 2 жовтня по 27 жовтня 2023 року.

Пропозиції та зауваження подаються у письмовій формі за вказаною анкетою із зазначенням:

  • прізвища, імені та по батькові особи;
  • адреси особи, яка їх подає;
  • юридичні особи подають пропозиції у письмовій формі із зазначенням їх найменування та місцезнаходження.

За додатковою інформацією можна звертатись за телефонами: 700-651 або 700-650.

Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території Сумської міської територіальної громади.

Анкета до проєкту регуляторного акта.