0012.jpg

Міська рада та телеканал «Україна» проводять спільний захід «Ранок з Україною», що покликаний сприяти поширенню інформації про місто над Пслом і залученню внутрішніх туристів.

Про деталі акції зранку на брифінгу розповіли директор департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніна КОХАН та ведучий заходу Сергій ЛІВАДНИЙ.

Як повідомила Антоніна Кохан, телеканал «Україна» готує сюжет, який транслюватиметься у програмі «Ранок з Україною» в День Незалежності, 24 серпня, поширюватиметься в соціальних мережах. У матеріалі буде показано, як рано прокидаються Суми, як зустрічають схід сонця: вранішні вулиці, сквери, площі та учасники встановлення рекорду – сумчани, закохані у своє рідне місто у цей день зарядять позитивом всю Україну.

«Співпали наше бажання промоціювати Суми і телеканалу «Україна» розповісти про наше місто. Його обрали тому, що, на відміну від жителів мегаполісів, сум’яни, дійсно, прокидаються рано. До того ж, все що робиться в місті, моніториться тими, кому це потрібно. Будь-які наші позитивні зміни та зрушення, вони помічаються. І те, наскільки ми дружні, організовані, патріотичні, в потрібний момент йде нам на користь», – зазначила Антоніна Кохан.

Директор департаменту комунікацій та інформаційної політики розповіла, що зйомки сюжету відбудуться 9 серпня у сквері Шевченка. Їх учасниками зможуть стати всі охочі. Для цього треба о 6:15 прибути на місце, прихопивши з собою будильник, який є провісником нового дня. У разі відсутності традиційного будильника організатори дозволяють скористатись тим, що є у телефоні. Під час заходу буде встановлено рекорд із наймасовішого одночасного звучання вранішніх будильників.

Як розповів через Skype-зв'язок Сергій Лівадний, усі витрати з організації та проведення заходу телеканал бере на себе. Учасників акції частуватимуть кавою, також їм запропонують знімання в унікальній фотозоні, участь у розіграші призів. Останніх організатори приготували понад 300. Зокрема коштовні винагороди отримають найстарший і наймолодший учасники акції, власник найстарішого годинника.

Сергій Лівадний зауважив, що ця акція покликана сприяти популяризації Сум і зростанню внутрішнього туризму. Його досвід, наголосив ведучий заходу, свідчить, що почасти міста самі не знають про свій потенціал, а подібні заходи допомагають його розкрити.