0010.jpg

Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у межах наданих повноважень щодня розглядає скарги та звернення громадян з питань захисту прав споживачів та порушень правил торговельного обслуговування в об’єктах торгівлі, закладах ресторанного господарства, підприємствах побутового обслуговування населення та ринках міста.

З 46 письмових скарг на порушення Закону України «Про захист прав споживачів» на користь споживачів вирішено 36 або 84% від розглянутих.

Із загальної кількості одержаних звернень, на першому місці скарги на неякісно надані послуги або порушення термінів виконання договорів (проведення гарантійних та не гарантійних ремонтів побутової техніки, мобільних телефонів, виготовлення та встановлення дверей, металопластикових вікон, меблів) – 11 скарг. Друге місце посіли скарги на порушення правил торгівлі (відмова у проведенні обміну неналежної якості товарів або повернення коштів) – дев’ять скарг. На третьому місці скарги на різні товари побутового призначення – вісім скарг. На четвертому – п’ять скарг (на неналежної якості побутову техніку та взуття).

У результаті розгляду скарг та звернень, споживачам повернуто кошти за неналежної якості товари та послуги на загальну суму 26,1 тис. гривень.

Крім того, згідно зі зверненнями споживачів на неналежну якість товарів або не можливість використання товару за призначенням, проведено обмін товарів на суму 9,3 тис. гривень.

Також за означений період спеціалісти відділу надали 226 усних консультацій з питань захисту прав споживачів, у тому числі в телефонному режимі.