002.jpg

У Державній податковій інспекції у м. Сумах відбулось чергове засідання «круглого столу» за участі керівництва інспекції з представниками малого та середнього бізнесу міста.

Присутні обговорювали питання податкових нововведень, передбачені Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», який набрав чинності з 1 січня 2016 року.

На прохання голови правління Спілки підприємців, орендарів та власників Сумської області Світлани ІЧЕНСЬКОЇ , фахівці інспекції проінформували про останні податкові зміни, що передбачають значні преференції для малого та середнього бізнесу. Зокрема, зменшення ставки нарахування єдиного соціального внеску, що має знизити навантаження на фонд оплати праці до 22 %, замість минулорічних середніх 38 % ; про сплату за землю та індексацію нормативно-грошової оцінки землі для підприємців.

Активно обговорювались питання мораторію на перевірки, і яким чином можна перевірити діяльність фізичних осіб-підприємців, які здійснюють торгівельну діяльність на ринку і при цьому не сплачують податки.

Все ще не вирішеним залишається питання нормативної ставки податку для платників, які бажають працювати в новобудівлі ТЦ «Євробазар».

Також податківці відзначили, що після зустрічі з представниками бізнесу яка відбулася у лютому поточного року, більшість СГД-підприємців, які працюють на території Центрального ринку, надали заяви з метою переходу з першої на другу групу єдиного податку для здійснення торгівельної діяльності в ТЦ «Єврробазар». Відповідні дії надають їм можливість працювати у правовому полі, згідно податкового законодавства.

Начальник інспекції Юрій МЕЛЬНИК довів до відома учасників зустрічі інформацію про можливість користування електронними сервісами ДФС України, зокрема «Єдиною базою податкових знань», «Електронним кабінетом платника податків», антикорупційним сервісом «Пульс ДФС», отримати безкоштовно ключі електронного цифрового підпису тощо.

Очільник ДПІ у м. Сумах вкотре наголосив на тому, що у фіскальній службі створюються всі необхідні умови задля того, щоб платники податків мали змогу надати будь-який звіт, отримати адміністративні послуги без наявності черг і купи паперів, щоб бізнес заробляв, сплачував податки, створював нові робочі місця і підвищував заробітну платню найманим працівникам.

Присутні представники бізнесу висловили надію, що держава і надалі сприятиме на законодавчому рівні розвитку малого та середнього бізнесу, захищатиме інтереси платників податків, зокрема, спростивши в подальшому податкову звітність, з метою вирішення проблемних питань в оподаткуванні, яких на сьогодні ще забагато.