0012.jpg

Заступник міського голови, керуючий справами виконавчого комітету Степан ПАК та начальник відділу організаційно-кадрової роботи Андрій АНТОНЕНКО під час тематичної лекції у міській раді ознайомили студентів СумДУ зі специфікою діяльності посадових осіб в органах місцевого самоврядування.

На зустріч із посадовцями завітали студенти, які навчаються за спеціальностями «Менеджмент» та «Публічне управління та адміністрування».

Під час заходу гостей поінформували щодо особливостей прийому на службу в органах місцевого самоврядування, аспектів та порядку проходження конкурсу та вимог до претендентів на посади.

Зокрема, заступник міського голови Степан Пак пояснив студентам такі поняття як «міська рада», «органи місцевого самоврядування», навчив розрізняти дефініції «посадова особа» та «службова особа».

«Служба в органах місцевого самоврядування – це не тільки престижно, а й відповідально. Сподіваюсь, що серед вас – студентів є ті, хто вже визначився із майбутнім місцем роботи, і можливо, це буде тут, у міській раді. Наразі існує висока потреба у молодих та креативних фахівцях, які можуть оцінити проблему під іншим кутом зору, додавши новаторський підхід. Звісно, що для керівних посад ви ще замолоді – досвід та знання потрібно ще здобути, втім спеціалістами реально стати», – підкреслив Степан Пак.

Про основні вимоги, завдання та повноваження службової особи в органах місцевого самоврядування розповів начальник відділу організаційно-кадрової роботи Андрій Антоненко. Свою доповідь посадовець поділив на три блоки, після кожного з яких відбувалась легка дискусія у форматі «відповідь-запитання».

«Для вступу на службу в органи місцевого самоврядування існують свої особливості, оскільки є три категорії посад: виборні посади, на які особи обираються на місцевих виборах; виборні посади, на які особи обираються або затверджуються відповідною радою та посади, на які особи призначаються сільським, селищним, міським головою, головою районної, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України. В залежності від вакансії до претендента на посаду висувається низка відповідних вимог, зокрема, знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних повноважень управлінь та відділів, знання щодо протидії корупції, знання посадових обов’язків, знання іноземної мови, наявність вищої освіти, досвіду роботи в органах місцевого самоврядування не менше двох років тощо», – наголосив посадовець.

Також зі студентами було розглянуто питання новацій у законодавстві, перспектив реформування служби в органах місцевого самоврядування в контексті децентралізації влади в Україні та питання реалізації посадовцями міської ради антикорупційної політики щодо здійснення посадовими особами декларування доходів, вжиття заходів щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, залучення громадськості до участі у заходах, спрямованих на запобігання корупції.