006.jpg

На черговому засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування міської ради, яке проходило під головуванням заступника міського голови Віри МОТРЕЧКО, з-поміж іншого підбили підсумки роботи за І півріччя поточного року.

Так, з початку року за результатами п’яти засідань опікунської ради надано рекомендації виконавчому комітету щодо 18 заяв громадян. Взято участь у 45 засіданнях суду з питань встановлення опіки. Як наслідок, уперше встановлено опіку 10 особам, по восьми – подовжено термін перебування під опікою.

Відповідно до законодавства здійснено контроль за виконанням опікунами обов’язків із забезпечення належного утримання 427 недієздатних повнолітніх осіб, що обліковуються в реєстрі.

До архіву опікунської ради, який передбачає довгострокове зберігання документів (75 років), з різних підстав внесено 368 особових справ недієздатних осіб та матеріалів, наданих заявниками та судовими органами, в тому числі: 255 в зв'язку зі смертю підопічних, 86 – залишенням судами справ без розгляду, 16 – зміною місця проживання, сім – відновленням дієздатності, дві – закінченням строку дії рішення суду про визнання особи недієздатною, одна – у зв’язку зі смертю піклувальника недієздатної особи, 1-припинення повноважень опікуна помічника недієздатній фізичній особі.

Згідно із затвердженими графіками з початку року проведено обстеження житлово-побутових умов 252 недієздатних осіб. Надано методичну допомогу з питань опіки та піклування 377 громадянам.

Нагадуємо, засідання опікунської ради проводяться кожен перший вівторок місяця. Допомогу з питань, що входять до компетенції опікунської ради, можна отримати за багатоканальним номером: 78-88-88 та додатковим телефоном: 78-71-47. Подати документи в період дії карантинних заходів можна через електронні сервіси (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.; This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) або шляхом поштового відправлення за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, 35 чи залишити в спеціальних скриньках, які розташовані при вході до департаменту соціального захисту населення (вул. Харківcька, 35).