0012.jpg

Учасники міського проєкту «Упровадження елементів STEM-освіти: від теорії до практики» та консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників досліджували проблему впровадження STEM-квестів в освітній процес.

Учасники міського проєкту «Упровадження елементів STEM-освіти: від теорії до практики» та консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Алла КУЧЕРОВА досліджували проблему впровадження STEM-квестів в освітній процес під час онлайн-лабіринту «STEM-квест як складова дослідницько-пошукової діяльності учнів».

На заході розглянули теоретичні аспекти STEM-квестів: класифікацію, етапи проведення, приклади сюжетів. Учителі, опрацювавши матеріали сайтів науково-популярного журналу «Колосок», «STEM-лабораторія МАНЛаб», створили мінікейс «Орієнтовні завдання для STEM-квестів». У практичній частині зустрічі педагоги мали можливість ознайомитися з алгоритмом створення квестів на платформі «Всеосвіта», розширивши власний методичний інструментарій.