004.jpg

Фахівці Центру професійного розвитку педагогічних працівників провели педагогічний форум для вихователів «Освітнє середовище – значимий чинник модернізації освітнього процесу закладу дошкільної освіти».

Участь у форумі взяли 114 педагогів закладів дошкільної освіти Сумської громади.

Консультант ЦПРПП Наталія ЗАЙЧЕНКО, висвітлила основні компоненти й аспекти освітнього середовища, принципи його створення, основні показники й критерії якості, вказала на форми взаємодії в ньому, особливу позицію педагога та підхід, орієнтований на дитину.

Кращі практики організації освітнього середовища у закладах дошкільної освіти презентували педагоги дошкілля.

Зокрема, вихователь ЗДО № 28 Олена ОХРІМЕНКО розкрила питання особливостей створення розвивального освітнього середовища в групах раннього віку з використанням пересувних консолей, що значно підвищує рівень пізнавальної активності, стимулює дітей до предметно-маніпулятивної діяльності.

Вихователь-методист ЗДО № 28 Валентина МАКАРОВА, представила модель використання інтерактивної підлоги в освітній діяльності з дітьми раннього віку. Вона відмітила, що завдяки можливостям інтерактивної підлоги діяльність дітей стає більш різноманітною і захопливою, малюки отримують радість і задоволення від того, що зображення на підлозі ніби оживають: розквітають квіти, біжить вода, змінюються кольори.

За її словами, за допомогою інтерактивної підлоги не лише підвищується якість освітнього процесу, а й відбувається емоційний розвиток дітей, що є не менш важливим завданням педагогів, поряд із пізнавальним та фізичним розвитком і вимагає від дорослого надзвичайної уваги.

Вихователь ЗДО № 8 Олена ФІЛІМОНОВА, представила практику впровадження освітньої технології «Підлога, яка говорить» з дітьми дошкільного віку на прикладі багатофункціонального посібника підлогової коректурної таблиці, можливості застосування на заняттях усіх освітніх напрямів базового компоненту дошкільної освіти, проведення рефлексії.