004.jpg

Наприкінці «Учительських канікул», організованих Центром професійного розвитку педагогічних працівників, протягом трьох днів відбулися засідання професійних спільнот, учасниками яких стали 982 педагоги Сумської міської територіальної громади.

Низка важливих і актуальних питань була висвітлена консультантами та психологом Центру, а також провідними педагогами, які виступили перед колегами та поділилися власними «родзинками» педагогічної діяльності. Необхідною й важливою була інформація щодо реформи в освіті: опрацьовано Державний стандарт базової середньої освіти, ознайомлено з модельними програмами та новими підручниками, які після конкурсного відбору забезпечать якісне опанування навчального матеріалу учнями 9 класу.

Зважаючи, що наступний навчальний рік стане початком впровадження НУШ в усіх закладах освіти, досвідом роботи з п’ятикласниками пілотної ЗОШ №27 поділилися вчителі різних предметів, які спробували «роботу по-новому». Увагу педагогів було привернуто до важливості застосування державної мови не лише в рамках освітнього процесу, але й при спілкуванні в закладі освіти та в побуті, адже вчитель – це провідник державної мовної політики, зразок свідомості й патріотизму.

На розгляд спільнот було винесено питання здоров’язбереження учасників освітнього процесу, акцентовано увагу на багатогранності здоров’я та окреслено основні напрями роботи з дітьми та педагогами щодо формування культури здоров’я, свідомого ставлення до нього. Провідною була думка про те, що здоров’я повинно стати головним пріоритетом в житті людини, а в рамках кожного закладу освіти має бути створене здорове безпечне освітнє середовище.

Присутніх також було ознайомлено з прийомами ефективної комунікації між учасниками освітнього процесу, а наведені життєві приклади довели важливість володіння секретами знаходження «спільної мови» навіть з найпроблемнішими співрозмовниками.

Зауважимо, під час «Учительських канікул», започаткованих ЦПРПП, освітяни мали можливість ознайомитися з кращими практиками колег, озброїтися ідеями та корисними інструментами для ефективної роботи на «Учительській сесії», опрацювати техніки психологічного та фізичного відновлення власних ресурсів на психологічному практикумі «Шлях до себе», а ще – ознайомитися з різноманітними сервісами для організації активної взаємодії з учасниками освітнього процесу в рамках «Новорічного ІКТ-кейсу».