007.jpg

Департамент соціального захисту населення продовжує інформувати сумчан стосовно умов нарахування житлової субсидії.

Громадяни не мають права на отримання житлової субсидії, у яких будь-хто зі складу сім’ї на 1 число місяця, з якого призначається субсидія, має на депозитному банківському рахунку або рахунках більше 100 тис грн.

При призначенні житлової субсидії не враховуються депозити до 100 тис грн. та доходи від їх розміщення.

Наявність депозиту більше 100 тис. грн. не позбавляє права отримання субсидії на весь опалювальний (неопалювальний) період: можна звернутися за призначенням субсидії після вирішення питання зняття необхідної суми депозиту з банківського рахунку.

Наприклад, станом на 1 січня на банківському рахунку був депозит більше 100 тис. грн. і необхідну суму буде знято до кінця місяця – на рахунку залишиться депозит менше 100 тис. грн. Отже, з 1 лютого 2022 року вже можна звертатися з новим пакетом документів для призначення житлової субсидії.

Документи для призначення субсидії мешканці громади можуть залишити в скриньках департаменту, розміщених у фойє адміністративної будівлі по вул. Харківська, 35, у приміщенні територіального підрозділу ЦНАП по вул. Романа Атаманюка, 49А, або надіслати поштою до департаменту (вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035).

Також документи можна подати в електронній формі через портал «ДІЯ»

Бланки заяв та зразки заповнення документів – за посиланням.

За роз’ясненнями з питань оформлення житлової субсидії можна звернутися за телефонами: 788-888, 787-120, 787-122, 787-123, (050)4078199.