За ініціативи департаменту комунікацій та інформаційної політики в Сумах проведуть відкритий творчий конкурс на визначення логотипа міста.
Відповідне рішення виконавчий комітет ухвалив 2 червня.
Питання наявності брендбуку, бренд-платформи та логотипа, зазначила директор департаменту Антоніна КОХАН, назріло давно. Такі міста обласного значення, як Луцьк та Рівне, де делегація Сум побувала нещодавно з робочим візитом, мають свої цікаві та сучасні символи, що досить широко використовуються при позначенні брендової та промоційної продукції. Свої логотипи ці міста отримали в результаті відкритих конкурсів. Цим же шляхом вирішили піти і в Сумах.
«Місто нарешті повинно самоідентифікуватись у промоційному сенсі. Я думаю, якщо ми залучимо якомога більше творчих людей до розробки логотипа нашого міста, ми отримаємо врешті-решт той продукт, який буде найкращим чином позиціонувати наше місто за його межами, в іміджевій, брендовій продукції, яка випускатиметься нашими майстрами, позначатиме сувенірну, інформаційну та туристичну продукцію», наголосила Антоніна Кохан.
До складу організаційного комітету, повідомила вона, включили людей, котрі зможуть професійно оцінити творчі доробки конкурсантів. Логотип міста обиратимуть художники, фахівці галузі реклами, дизайнери, депутати міської ради, а також фахівці структурних підрозділів, що мають безпосереднє відношення до даного питання (департаменту комунікацій та інформаційної політики, Агенції промоції «Суми», міського центру дозвілля молоді, відділу культури та туризму).
Положення про відкритий творчий конкурс на визначення логотипа міста визначає мету та завдання конкурсу, умови його проведення, вимоги до конкурсних робіт, у тому числі технічні.
Конкурс триватиме впродовж червня-вересня. У ньому можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи. Участь – безкоштовна. Конкурсні роботи надсилаються або в електронному та друкованому вигляді до департаменту комунікацій та інформаційної політики (40000, Україна, м. Суми, майдан Незалежності, 2, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) або до Агенції промоції «Суми» (40000, Україна, м. Суми, вул. Соборна, 27, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.). Один учасник може представляти необмежену кількість робіт.
Логотип повинен бути оригінальним за ідеєю та змістом художнього рішення, які відображатимуть мету і завдання Конкурсу, бути сучасним, багатогранним графічним елементом, унікальним, лаконічним та передавати ключову характеристику міста Суми, ідентифікувати його на регіональному, національному та міжнародному рівнях, формувати позитивний імідж міста при проведенні публічних заходів, однаково естетично привабливим як в кольоровому (художньому), так і чорно-білому (графічному) виконанні, придатним для використання та нанесення на різноманітних предметах, матеріалах, наприклад, друкованих виданнях, сувенірній продукції (папір, картон, скло, дерево, метал), кераміці, фото-, відео- матеріалах, вивісках, веб-ресурсах тощо.
Конкурс відбудеться у три етапи. На першому здійснюватиметься прийом заявок (упродовж 80 днів) , на другому – відбір оргкомітетом п’яти фіналістів, на третьому – оприлюднення конкурсних робіт фіналістів і онлайн голосування за найкращу протягом 25 днів.
Переможець конкурсу отримує диплом та винагороду у розмірі 15 тис. грн. за рахунок коштів загального та спеціального фондів міського бюджету. Він у п'ятиденний термін зобов'язаний укласти з виконавчим комітетом міської ради договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип. В іншому разі Оргкомітет визначить переможцем наступного за кількістю голосів.
Планується, що 28 вересня поточного року міський голова винесе проект-переможець на розгляд міської ради.
Розробка логотипа міста відбувається в контексті розробки стратегії міста, повідомила директор департаменту комунікацій та інформаційної політики. Це перший етап. Наступним буде так само прозоре проведення розробки стратегії міста, зважаючи на всі пропозиції фахівців, містян. У департаменту вже є план проведення усіх публічних заходів: обговорень, форумів тощо, зазначила Антоніна Кохан.