0010.jpg

На свято Покрови делегація з Сум у складі директора департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніни КОХАН, депутата міської ради Ірини РИБАЛЬЧЕНКО та представників місцевих ЗМІ відвідала перлину Галицького краю – місто Львів.

Сумчан зустрічали насиченою програмою та притаманним лише для Львова колоритом.

Впродовж трьох днів, з 14 по 16 жовтня, гості не лише відвідали чимало цікавих місць, відчули незабутню атмосферу міста Лева, але й дізналися, чим же воно живе нині, які пріоритетні напрямки його розвитку. Таких, як виявилося, чимало.

Зокрема, сумчани ознайомились із роботою ЛКП «Лев», яке контролює чисельність безпритульних тварин у місті. Після того, як львів'яни долучились до проекту «S. O. S. – безпека співжиття людей та безпритульних тварин на польсько-українському прикордонні: Львів, Люблін, Луцьк та Івано-Франківськ», у роботі комунального підприємства відбулись кардинальні зміни. Завдяки дев’яти веб-камерам, що встановлені у приміщеннях комунального підприємства, тепер кожен городянин завдяки онлайн-трансляції має можливість на сайті міськради спостерігати за тим, як же живеться тваринам. Фахівці «Лева» послуговуються сучасним обладнанням при лікуванні та догляді за собаками.

Отримати ветеринарну допомогу тут можуть і ті тварини, які мають господарів. Це вже на платній основі. Кошти отримані від цього спрямовуються на допомогу безпритульним тваринам, яких привозять на підприємство. Після того, як собака пройде повний курс лікування, він знову потрапляє на вулиці Львова, але вже не становить небезпеки для городян.

Найкращим показником роботи персоналу комунального закладу, зазначила директор ЛКП «Лев» Оксана КОШАК, є відвідини підприємства городянами, які бажають взяти собі чотирилапого друга, адже львів'яни знають, що тут на них чекають здорові, проліковані тварини.

«Приємно і те, що міська влада також не залишає без уваги та матеріальної підтримки наше підприємство. Це дає чудовий поштовх до подальшого вдосконалення та покращення умов для наших хвостатих друзів», – зауважила Оксана Кошак.

Ще одним відкриттям для сумських журналістів стало знайомство з роботою Центру керування рухом, який функціонує на базі КП «Львівавтодор» і є на сьогодні єдиним подібним Центром в Україні. Тут теж працюють на основі міжнародного співробітництва. Завдяки такій співпраці, місто отримало чудову можливість керувати громадським транспортом. У місті встановлено близько 40 відеокамер, які надають відео для Центру, а також слугують доказовою базою для правоохоронних органів.
Фахівці, які працюють у Центрі, за допомогою моніторів спостерігають за рухом громадського транспорту містом. Окрім того, що кожна із зупинок облаштована таблом, з якого можна дізнатися про час прибуття трамваю або ж про можливу затримку такого, на регульованих перехрестях працюють камери спостереження, світлофори з адаптивним керуванням. Вони дозволяють корегувати тривалість дозвільних сигналів під транспортні потоки, бачити затори, ДТП та інші можливі негаразди на дорогах, а це дає можливість диспетчерам оперативно реагувати на нештатні ситуації. І це далеко не повний перелік можливостей таких «розумних» світлофорів.

Окремою темою залишається промоція міста Лева. Для того, аби автентична краса міста не залишила байдужим нікого не лише на теренах України, але й за її межами, міська влада Львова зробила все можливе.

Як розповіла журналістам керівник відділу промоції міста Марта ІВАНИШИН, сьогодні до Львова приїздять туристи не лише з різних міст нашої країни, але із-за кордону: Польщі, Німеччини та інших країн. Окрім того, що це позитивно впливає на туристичний імідж міста, але й приносить велику користь міському бюджету. Кожен закордонний турист залишає у Львові близько 300-500 доларів, що свідчить про добре організовану промоцію Львова. Хоча ще десять років тому, каже Марта Іванишин, львів’яни не дуже добре розуміли, навіщо вкладати кошти міської скарбниці у цей напрямок. Проте час і професіоналізм тих людей, які прагнули відкрити рідне місто світові, зробили свою справу.

У відділі промоції міста працюють відповідно до комплексної стратегії розвитку Львова, яка передбачає створення всіх умов для комфортного проживання, навчання, праці самих мешканців міста та поширення українських традицій і притаманних лише цьому місту культурних звичаїв за межами Львова та України, загалом. Сумчани переконалися у цьому неодноразово, відвідуючи, здавалося б, такі різні за своєю тематикою заходи: Національне свято шоколаду та екскурсію у Гарнізонний храм ім. Петра і Павла. Львів’яни чудово вміють представити, лише їм притаманний колорит, їхній дивовижний культ зустрічей за філіжанкою кави або ж гарячого шоколаду та шматочком смачного львівського шоколаду, келихом львівського пива або ж просто прогулянок старовинними вуличками.

Керівник відділу промоції міста Марта Іванишин говорить, що така можливість є у кожного міста України. Головне зрозуміти – у чому ж його родзинка, подбати про чистоту міста, урізноманітнити вибір закладів харчування, асортимент сувенірної продукції та зробити так, аби кожен, хто відвідав те чи інше місто, мав бажання повернутися туди ще раз.

Саме з таким почуттям сумські журналісти повернулися до рідного міста, маючи надію, що всі побачені у Львові новації з часом будуть втілені в життя вже на теренах нашого обласного центру.