004.jpg

У Сумах завершився І (міський) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017».

19 конкурсантів з навчальних закладів № 1, № 2, № 4, № 5, № 6, № 7, № 10, № 12, № 15, № 21, № 22, № 29 змагались в номінаціях «Біологія», «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Початкова освіта».

Упродовж п’яти напружених днів конкурсанти демонстрували власні ідеї, знахідки, педагогічні інновації, обмінювалися досвідом роботи. Змагання підтвердило, що вчителі Сум – розумні, цілеспрямовані, креативні та цікаві люди з оригінальними поглядами на сучасну освіту, власним баченням місця свого предмета серед інших.

Цього року освітянський літопис поповнився новими іменами. Перемогу в І (міському) турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017» здобули учитель початкових класів школи № 1 Марина КОБИЛЕЦЬКА, учитель біології школи № 22 Світлана МІЛЬЧЕНКО, учитель інформатики школи № 1 Світлана КУПРИК, учитель музичного мистецтва школи № 1 Валентина НОВІКОВА .

Лауреатами визнано вчителя початкових класів школи № 2 Оксану ОЛІЙНИК, учителя початкових класів школи № 6 Лілію САМОЙЛЕНКО, учителя біології школи № 12 Юлію РУДИК, учителя біології школи № 6 Анну ЄФІМЕНКО, учителя інформатики школи № 10 Любов ЗИМІНУ, учителя інформатики школи № 15 Ірину БОЙКО, учителя музичного мистецтва школи № 10 Наталію МОГИЛЬНУ, учителя музичного мистецтва школи № 2 Наталію ЛИСЕНКО.

Переможці, лауреати та учасники конкурсу отримали премії від міської ради та міської організації профспілки працівників освіти та подарунки від численних спонсорів: громадської організації «Український Освітній Клуб», медичного центру «Новий Зір», Українського центру кінезітерапії, ТРЦ «Мануфактура», ПАТ «СумБуд».

З теплими, щирими побажаннями подальшого творчого розвитку, наснаги та успіхів до переможців та всіх учасників звернувся в.о. заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Степан ПАК.

Начальник управління освіти і науки Антоніна ДАНИЛЬЧЕНКО наголосила на тому, що конкурс має велике значення, оскільки допомагає визначити кращих учителів, підвищує статус педагогічної професії, доводить, що є ким пишатися, на кого рівнятися, з кого брати приклад.